۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۴۷۹۱۶
به زودی صورت می‌گیرد

اتمام پروژه کاداستر و صدور سند اراضی ملی در شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و کیار

رئیس اداره ممیزی و حدنگاری منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: اتمام پروژه کاداستر شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و کیار برنامه دیگر استان برای سال ۱۴۰۰ بود و با تلاش عوامل دست‌اندرکار در شرف تحقق است و به زودی جشن انفال در این سه شهرستان برگزار خواهد شد.
اتمام پروژه کاداستر و صدور سند اراضی ملی در شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و کیار
فرهاد عبداللهی رئیس اداره ممیزی و حدنگاری منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این استان یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۱۳ هکتار از وسعت کشور را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: از این وسعت ۲۹۸ هزار و ۱۹۹ هکتار مستثنیات و یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۸۱۴ هکتار اراضی ملی هستند.

وی بیان داشت: طبق پیش‌بینی صورت گرفته جهت اخذ اسناد کاداستر در سال ۱۴۰۰ اراضی جنگلی استان به‌طور کامل پایان می‌یابد و به این ترتیب امسال برای هر آنچه اراضی جنگلی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد سند کاداستر صادر می‌شود.

رئیس اداره ممیزی و حدنگاری منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: اتمام پروژه کاداستر شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و کیار برنامه دیگر استان برای سال ۱۴۰۰ بود و با تلاش عوامل دست‌اندرکار در شرف تحقق است و به زودی جشن انفال در این سه شهرستان برگزار خواهد شد.

عبداللهی با اشاره به اینکه اتمام پروژه کاداستر در کل استان هدف دیگری است که برای آن برنامه‌ریزی شده است یادآور شد: این پروژه طی چند ماه آینده خاتمه می‌یابد و تا پایان سال برای کلیه اراضی استان سند کاداستر صادر می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه کاداستر سه شهرستان اردل، کوهرنگ و کیار ازجمله پروژه‌های بلندمدت بوده و از سال ۹۲ آغاز شده است که طی روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

عبداللهی وسعت اراضی ملی و مستثنیات کوهرنگ را ۳۶۸ هزار و ۳۶۷ هکتار، اردل ۱۸۳ هزار و ۴۲۵ هکتار و شهرستان کیار را ۱۳۹ هزار و ۹۱۰ هکتار عنوان کرد و گفت: این‌پروژه‌ها با همکاری ثبت اسناد و املاک استان و مدیریت جهادکشاورزی انجام شده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۲:۵۵

29 Jun 2021