۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۷۹۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

رقابت بیش از ۸۰۰۰ داوطلب در کنکور سراسری از نهم تیرماه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امسال آمار داوطلبین شرکت‌کننده در آزمون سراسری در این استان ۸ هزار و ۷۵۲ نفر است که از نهم تیرماه با هم به رقابت می‌پردازند.
رقابت بیش از ۸۰۰۰ داوطلب در کنکور سراسری از نهم تیرماه در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزشی پرورش چهارمحال و بختیاری در رابطه با برگزاری آزمون کنکور سراسری اظهار کرد: کنکور سراسری 1400 در هفت شهرستان بروجن، اردل، کوهرنگ، کیار، بن، خانمیرزا و لردگان در 64 حوزه امتحانی توسط اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش‌ و‌ پرورش این استان برگزار می‌شود و مسئولیت برگزاری این آزمون در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و سامان بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی به تاریخ برگزاری این آزمون اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری آزمون از صبح چهارشنبه 9 تیر با رقابت داوطلبان گروه هنر آغاز می‌شود و در صبح روز پنج‌شنبه 10 تیر با برگزاری آزمون گروه علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی و صبح روز جمعه 11 تیر با برگزاری آزمون گروه علوم تجربی ادامه می‌یابد، صبح روز شنبه 12 تیرماه سال جاری در آخرین روز برگزاری این آزمون داوطلبان گروه زبان‌های خارجی به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه افزود: امسال آمار داوطلبین شرکت‌کننده در آزمون سراسری در استان چهارمحال‌ و‌ بختیاری ۸ هزار و ۷۵۲ نفر است.

قائدامینی در پایان گفت: برنامه‌ریزی و حوزه‌بندی جهت برگزاری ایمن آزمون براساس پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و در مناسب‌ترین فضاهای آموزشی و ورزشی انجام پذیرفته است. 

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۰۱:۵۲

26 Jun 2021