۰
plusresetminus
به منظور استفاده حداکثری از امکانات اعم از توانمندی های فرهنگی ، اجتماعی ، تجربی و تخصصی طرفین برای هم افزایی و نهادینه سازی ، سیاست گذاری ها و پیشرفت فرهنگی مدیریت شهری ، توسعه ای و زیر ساختی شهرها و روستاهای استان در حوزه های مرتبط با سازمان تبلغیات اسلامی و شوراهای اسلامی تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری ما بین سازمان تبلیغات اسلامی و شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛  شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری به منظور  استفاده حداکثری از امکانات اعم از توانمندی های فرهنگی ، اجتماعی ، تجربی و تخصصی طرفین برای هم افزایی و نهادینه سازی ، سیاست گذاری ها و پیشرفت فرهنگی مدیریت شهری ، توسعه ای و زیر ساختی شهرها و روستاهای استان در حوزه های مرتبط  با سازمان تبلغیات اسلامی و شوراهای اسلامی تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.
 
 این تفاهمنامه بین حسینعلی رضایی سرپیری  به‌ عنوان رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و حجت الاسلام مهدی طاهری مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان  در هشت ماده تنظیم و برای اجرا در مدت یک سال امضا شد.
 
حسینعلی رضایی سرپیری در خصوص این تفاهم نامه خاطر نشان کرد:  استفاده حداکثری از امکانات اعم از توانمندی های فرهنگی ، اجتماعی ، تجربی و تخصصی طرفین برای هم افزایی و نهادینه سازی ، سیاست گذاری ها و پیشرفت فرهنگی مدیریت شهری ، توسعه ای و زیر ساختی شهرها و روستاهای استان هدف مشترک شوراهای اسلامی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در این تفاهمنامه است.
 
وی افزود براساس ماده یک این تفاهمنامه، استفاده حداکثری از امکانات اعم از توانمندی های فرهنگی ، اجتماعی ، تجربی و تخصصی طرفین برای هم افزایی و نهادینه سازی ، سیاست گذاری ها و پیشرفت فرهنگی مدیریت شهری ، توسعه ای و زیر ساختی شهرها و روستاهای استان هدف مشترک شوراهای اسلامی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هدف اصلی  در این تفاهمنامه است.
 
رئیس شورای اسلامی استان افزود موضوع این تفاهم‌نامه در راستای همکاری مشترک میان شوراهای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری  و سازمان تبلغیات اسلامی استان در زمینه ی موضوعات شهری و توسعه ای استان در جهت استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های علمی –پژوهشی فرهنگی و اجتماعی با استفاده از کلیه امکانات اعم از توانمندی های علمی ، نیروی انسانی ، فنی ، اطلاعاتی ، تجربی و تخصصی طرفین تعیین و  امضا شده است.
 
از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه شامل تعهدات شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و  سازمان تبلیغات اسلامی  استان است.
 
حسینعلی رضایی سرپیری در جلسه امضای این تفاهم‌نامه تاکید کرد: در جلسات شوراهای مشورتی در شهرستان ها مفاد تفاهم نامه مطرح میگردد چرا که  بر اساس تأثیر فرایند برنامه ریزی فرهنگی بردیگر فرایندهای اجرایی، نظارتی وغیره می توان شرایط تدوین موارد  فرهنگی را در دوره های زمانی جدید تغییر داد.
 
انتهای پیام/ ۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۵۴:۵۷

26 Jun 2021