۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۷۸۸۱

آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان مرکزی شهرکرد

همزمان با هفته قوه قضائیه تعداد ۳۰ زندانی جرائم مالی و غیرعمد با تلاش ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری و انجمن حمایت از زندانیان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان مرکزی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ اعضاء شورای قضایی استان به همراه ۳۵ نفر از قضات دادگستری و دادسرا جهت حل مشکلات زندانیان و رسیدگی به مطالبات آنها به زندان مرکزی شهرکرد رفتند.

مقامات قضایی استان در دیدار چهره به چهره با مددجویان پس از استماع صحبتهای ایشان دستورات لازم را جهت رسیدگی به درخواستهای آنان صادر کردند.
 
گفتنی است در حاشیه این دیدارها احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان طی سخنانی با اشاره به طرح تحول دستگاه قضایی، اعمال مجازات های جایگزین حبس و کاهش جمعیت کیفری زندانها را از برنامه ها مدون در این طرح برشمرد.

وی اظهار کرد: خط مشی نظام اسلامی و قوه قضائیه بر مبنای تکریم شخصیت زندانی است و لذا این امر فرصتی مغتنم برای همه زندانیان است که ضمن دوری از گناه و خودداری از ارتکاب مجدد جرم سعی نمایند تا بینش خود را نسبت به زندگی اصلاح و با اخلاق و رفتاری نیکو به جمع خانواده های خود بازگردند.

بهرامی با بیان این مطلب که سعی مقامات قضایی استان در اصلاح و سازندگی زندانیان است تصریح کرد: در سند تحول قوه قضائیه آنچه مقدم شمرده شده است تلاش برای بازپروری و سازندگی زندانی است که این مهم در ابعادی وسیع تر خانواده ها و جامعه را نیز در بر می‌گیرد و همه را مکلف می‌کند تا در راه رشد و توسعه اجتماع و کشور قدم بردارند.
 
لازم به ذکر است مقامات ارشد قضایی استان در جریان رسیدگی به مشکلات زندانیان از بند نسوان و اردوگاه حرفه آموزی زندان شهرکرد نیز بازدید و مطالبات و درخواستهای زندانیان این دو ندامتگاه را مورد بررسی قرار دادند.
 
همچنین با حضور رئیس کل دادگستری و اعضاء شورای قضایی استان آئین آزاد سازی 30 زندانی جرائم غیرعمد در زندان مرکزی شهرکرد برگزار و این افراد بر اساس تخفیفات قانونی و با کمک خیران به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۹:۵۱

23 Jun 2021