۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۷۸۷۵
رئیس مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها خبر داد

اهدا ۳۰۰ جهیزیه و ۳۰۰۰ بسته کمک معیشتی از سوی بنیاد آبشار عاطفه‌ها به محرومان در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها گفت: تاکنون ۴۳ میلیارد تومان از سوی مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها به استان چهارمحال و بختیاری کمک شده و امروز ۳۰۰ جهیزیه، ۳ هزار بسته کمک معیشتی و سرپرستی ۱۰۰ کودک یتیم با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به این کمک‌ها اضافه می‌شود.
اهدا ۳۰۰ جهیزیه و ۳۰۰۰ بسته کمک معیشتی از سوی بنیاد آبشار عاطفه‌ها به محرومان در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز; فاطمه چوپانی رئیس مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها در رزمایش مواسات و همدلی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه این بنیاد ۱۷ استان کشور را تحت پوشش دارد، اظهار کرد: در سال گذشته ۸ میلیارد تومان از سوی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها به این استان کمک شده است.

وی افزود: آبشار عاطفه‌ها یک نهاد کاملا مردمی است که هیچ کمکی از دولت دریافت نکرده است.

رئیس مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها ادامه داد: این بنیاد ۸۳۰ نمایندگی در سطح کشور دارد و دفتر مرکزی آن در مشهد مستقر است.

چوپانی عنوان کرد: تاکنون ۴۳ میلیارد تومان از سوی مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها به استان چهارمحال و بختیاری کمک شده و امروز ۳۰۰ جهیزیه، ۳ هزار بسته کمک معیشتی و سرپرستی ۱۰۰ کودک یتیم با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به این کمک‌ها اضافه می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته ۱۴ سرویس بهداشتی از سوی مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری احداث شده است.

رئیس مرکز محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها اضافه کرد: حوزه فعالیت این بنیاد در قالب تهیه و تامین جهیزیه، بسته‌های کمک معیشتی، تحصیل، درمان، مهارت آموزی، توانمندسازی خانواده‌ها و... است.

چوپانی یادآور شد: این اولین بار نیست که کمک‌های بنیاد به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد و به طور متوسط در سال ۱۵۰ کمک هزینه برای این استان اختصاص داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال نزدیک به ۱۰ هزار کمک هزینه به خانواده‌های بی‌بضاعت در کشور اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۰۱:۴۰

22 Jun 2021