۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۷۸۷۲
مدیر دفتر بار و مصرف شرکت توزیع برق چهار،محال و بختیاری:

قطع کامل برق ۱۳ مرکز مجاز استخراج رمزارز در ایام پیک مصرف/ مشترکین کشاوری، صنعتی و ادارات همکاری کنند قطعی برق نداریم

مدیر دفتر بار و مصرف شرکت توزیع برق چهار،محال و بختیاری گفت: آمار کلیه رمزارزهای مشترکینی که به‌صورت مجاز درحال استخراج این رمزارزها هستند ۱۳ مرکز است و در اختیار شرکت توزیع برق قرار دارد، که در ایام پیک مصرف که از خردادماه آغاز شده است و تا شهریورماه ادامه دارد کاملا بی‌برق شده‌اند و کمک می‌کنند برای رفع مشکلات شرایط خاص برقی امسال.
قطع کامل برق ۱۳ مرکز مجاز استخراج رمزارز در ایام پیک مصرف/ مشترکین کشاوری، صنعتی و ادارات همکاری کنند قطعی برق نداریم
محمد صالح مدیر دفتر بار و مصرف شرکت توزیع برق چهار،محال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امسال به دلیل خشکسالی شرایط خاصی از لحاظ مصرف برق را شاهدیم، همچنین میزان مصرف برق ۲۲ درصد در این استان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در همین راستا برنامه‌های مدیریت مصرف در حوزه‌های مختلف فعال شده است و در سطح مشترکین کشاورزی، صنعتی، اداری و... همکاری گرفتیم تا بتوانیم ایام سخت تابستان امسال را پشت سر بگذاریم.

صالح با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور برای شرایط خاصی که در آن قرار داریم افزود: طبق این تفاهم‌نامه، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا در ساعات متفاوت از مشترکین کشاورزی، صنعتی و اداری کمک بگیریم.

 مدیر دفتر بار و مصرف شرکت توزیع برق چهار،محال و بختیاری با تاکید بر شرایط سخت امسال به لحاظ برق‌رسانی یادآور شد: اگر برنامه همکاری با مشترکین به درستی انجام شود و مشکل خاصی پدید نیاید مطمئنا قطعی برق نخواهیم داشت.

صالح ادامه داد: در بحث مشترکین خانگی از سال گذشته با اجرای برق طرح امید پروژه‌ای درحال انجام است و اطلاعات مصرف مشترکین برق خانگی در دوره‌هایی که برای آن‌ها قبض صادر می‌شود بررسی می‌شود و پله‌های مصرف برای آن‌ها مشخص می‌شود، تاکنون برای یک هزار و ۸۸۱ مشترک پرمصرف نزدیک به خوش‌مصرف پیامک صادر شده است و از آن‌ها درخواست شده با تغییر مدیریت پله مصرف آن‌ها جابجا خواهد شد.
 
وی بیان داشت: برای مشترکین خوش‌مصرف نزدیک به کم‌مصرف هم وضعیت به همین صورت است و این مشترکان می‌توانند با مدیریت مصرف تخفیف بگیرند.

مدیر دفتر بار و مصرف شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخورد با متخلفین رمزارزها در کشور گفت: آمار کلیه رمزارزهای مشترکینی که به‌صورت مجاز درحال استخراج این رمزارزها هستند ۱۳ مرکز است و در اختیار شرکت توزیع برق قرار دارد، که در ایام پیک مصرف که از خردادماه آغاز شده است و تا شهریورماه ادامه دارد کاملا بی‌برق شده‌اند و کمک می‌کنند برای رفع مشکلات شرایط خاص برقی امسال.

صالح تاکید کرد: یک هزار و ۱۰۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در سطح این استان جمع‌آوری و به دادگاه معرفی شده است  چراکه یک دستگاه ماینر که بخواهد یک بیت‌کوئین تولید کند معادل ۱۰۰ سال مصرف برق برای یک خانه نیاز دارد، شرکت توزیع برق با اقدامات در این زمینه در چارچوب قوانین مشکلی ندارد اما با متخلفین در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس پایش‌های خاص و گزارش‌های مردمی، ماموران دستگاه متخلف را جمع‌آوری کرده و تحویل مراجع قانونی می‌شود خاطرنشان کرد: متخلفان باید خسارتی که به شبکه وارد کرده‌اند را پرداخت کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۶:۲۶

22 Jun 2021