۰
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی پیروزی آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری به رئیس جمهور منتخب
به گزارش جهانبین نیوز؛ رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری پیروزی آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری ایران  را تبریک گفت در متن این پیام آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم. 
و ماالنصر الا من عندالله
 
حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که درس مردم سالاری دینی برای کشورهای منطقه و دنیاست، وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.
 
مشارکت کم نظیر در انتخابات پس از گذشت بیش از 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران میسر نمی گردید، مگر در سایه اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور به مدت 4 سال، که جای قدرشناسی و خشوع بسیار در مقابل مردم دارد.
 
رهنمودهای مقام معظم رهبری که همواره راهگشای شرایط سخت کشور بوده است، این بار ضمن ایجاد فضای آزاد تبلیغات، نامزدهای محترم و هواداران ایشان مشارکت حداکثری را از هر گرایش سیاسی، قومیت، نژاد، زبان، مذهب در کنار آرامش و امنیت انتخاب فراهم آورد.
 
این اعتماد و اعتقاد عمومی را به انقلاب اسلامی، و به رهبر عزیزمان تبریک عرض میکنم. 
 
  این پیروزی خجسته را به هم استانی های عزیزمان تبریک عرض نموده و به خاطر حضور پرشور و تاریخی در صحنه انتخابات تشکر میکنم.
 
همچنین ضمن عرض تبریک به رئیس جمهور منتخب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، امیدواریم برنامه و اهداف ایشان که تبدیل به مطالبه عمومی گردیده است، به بهترین نحو در خدمت پیشرفت و توسعه کشور و بهبود وضعیت مردم قرار گیرد .
 
 در پایان یک بار دیگر ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در برگزاری پرشور انتخابات و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری، موفقیت دولت سیزدهم و آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را از خداوند بزرگ مسئلت می نماییم.
 
سید احمد موسوی 
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۲۱:۵۴:۲۰

20 Jun 2021