۰
plusresetminus
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند دشمن تلاش کرد مردم را نا امید کند و در انتخابات مشارکتی نداشته باشند اما در روز انتخابات شاهد حماسه بزرگ از سوی مردم بوده ایم و مردم با رای خود دشمنان را سرکوب کردند.
ملت ایران در برابر ناکارآمدی ها ایستادند/ هر رای ظرفیت بزرگ برای شکست دشمن فراهم کرد
احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های اخذ رای نشان دهنده این بود که ملت ارداه اش را در غالب رای خود در صندوق ها اعمال کرد.

وی خاطر نشان کرد:برای اینکه بتوانیم بر ناکارآمدی های مدیریتی غلبه کنیم و در عرصه بین الملل بتوانیم از حقوق و منافع ملت دفاع کنیم نیازمند یک مشارکت حداکثری بودیم که به لطف مردم محقق شد.

راستینه با اذعان بر اینکه هر رای مردم یک فرصت بزرگ برای دفاع از حقوق ملت ایران است گفت: رئیس جمهوری که با اکثریت آرا انتخاب شد قدرت و توان بیشتری برای ترغیب و تحول دارد.

وی با تاکید بر اینکه برای اینکه در حوزه مدیریتی باتوان تغییر و تحول ایجاد کرد نیازمند پشتوانه آرا مردمی بودیم گفت: رئیس جمهور منتخب با پشتوانه آرا مردم نقش آفرینی بیشتری می تواند بکند.

راستینه عنوان کرد: با رای آوردن دکتر سید ابراهیم رئیسی قطعا" در برابر تحریم های ظالمانه و دشمنان اسلام برنامه ریزی هایی صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هر رای مردم یک ظرفیت بزرگی برای شکست دشمن فراهم کرد گفت:  این آرا مردم بود که در کنار هم یک ملت متحد ، هم دل، مستحکم و مقاوم را برای غلبه بر دشمنان شکل داد.

راستینه در پایان خاطر نشان کرد: این آرا مردم بود که با وحدت و هم دلی یک بدنه اجتماعی بزرگ برای تغییر و تحول درساختار مدیریتی کشور فراهم کرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۳:۴۸

21 Jun 2021