:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حضور در انتخابات یعنی حضور برای تعیین سرنوشت خود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۷۸۴۶
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

حضور در انتخابات یعنی حضور برای تعیین سرنوشت خود

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در انتخابات یعنی حضور برای تعیین سرنوشت خود، فرزندان و نسل‌های آینده، هرچقدر این حضور بیشتر باشد رئیس‌جمهور بااقتدار بیشتری می‌تواند عمل کند.
حضور در انتخابات یعنی حضور برای تعیین سرنوشت خود
حجت‌الاسلام و المسلمین امیر قلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز مردم کشور شاهد یک حماسه ماندگار خواهند بود و آن هم حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی افزود: حضور در انتخابات یعنی حضور برای تعیین سرنوشت خود، فرزندان و نسل‌های آینده، هرچقدر این حضور بیشتر باشد رئیس‌جمهور بااقتدار بیشتری می‌تواند عمل کند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه آن‌هایی که طالب عزت کشور هستند و این مرز و بوم را دوست دارند باید در پای صندوق‌های رأی حاضرشده و نسبت به آینده کشور بی‌اعتنا نباشند.

جعفری عنوان کرد: درست است که در کشور مشکلاتی داریم به‌ویژه مشکلات اقتصادی، مردم از دغدغه‌های اقتصادی و وضع موجود ناراضی هستند، اما برای تغییر وضع موجود باید در صحنه بود نه اینکه با صندوق‌های رأی قهر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است یک دولت انقلابی و با روحیه جهادی روی کار بیاید و شرایط را تغییر دهد، باید بدانیم که مشکلات کشور قابل حل است، کشور می‌تواند در بهترین شرایط قرار بگیرد، تنها شرط آن این است که فردی سکان قوه مجریه را در دست بگیرد که به شعار ایرانی می‌تواند قائل باشد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از همه مردم تقاضا می‌کنم پای صندوق‌های رأی حاضر شده و مشارکت گسترده داشته باشند.

جعفری بیان کرد: تک‌تک رأی‌های مردم می‌تواند در تشکیل ساختار مؤثر باشد تا فرد اصلح در رأس هرم قوه مجریه قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: انتخاباتی پُر شور و با مشارکت بالا رقم خورده و آن کس که صلاح و خیر مردم در انتخاب وی است برای مردم مقدر شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۱۲:۰۳

18 Jun 2021