۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۴۷۸۴۳
امام جمعه فارسان:

بايد روز 28 خرداد را يک روزِ چندساله بناميم و بدانيم

امام جمعه فارسان گفت: امروز که روز انتخابات است و روز سرنوشت به کسي رأي بدهيم که اين نشانه‌ها در او باشد رهبر معظم انقلاب يادآور شده‌اند: «انتخابات در يک روز انجام مي‌گيرد امّا اثر آن در چند سال باقى مي‌ماند» ازاين‌رو بايد روز 28 خرداد را يک روزِ چندساله بناميم و بدانيم.
بايد روز 28 خرداد را يک روزِ چندساله بناميم و بدانيم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: امروز روز عزيز و مهمي است حالا که دشمنان خارجي و ايادي داخلي‌شان در باطل خود جمع شده‌اند و شبانه‌روز از طريق رسانه‌هاي وابسته به شياطين خبيث از آمريکا و اسرائيل گرفته تا عربستان سعودي و … سعي در منصرف کردن آحاد ملت بزرگ ايران از شرکت کردن در انتخابات‌ مي‌کنند کدام عقل سليمي که اندک علاقه و دل‌بستگي به وطن اسلامي‌اش دارد، مي‌تواند اختيار خود را به دست کسانيکه سينه‌هايشان مالامال از نفرت نسبت به ايران اسلامي‌ است، بسپارد و آنان را خشنود سازد؟
 
وي افزود: آنچه در اين سال‌ها بر‌ مردم مظلوم و غيور ايران گذشت ثمره‌ي انتخاب نادرستي بود که جرياني را بر سرکار آورد تا معيشت و عزت و علم و سازندگي و توليد کشور را به رضايت غرب و آمريکاي منحوس گره بزند و نتيجه‌ي اين خوش‌بيني به دشمن، شد شرايط سختي که همه‌ي ايران را درگير خود کرده است.
 
 وي تصريح کرد: اما راه‌حل برون‌رفت از اين گردونه‌ي نامبارک - تعلل و زنجيره‌ي شعار نمي‌توانيم و حصار تحريم‌ها چيست؟ آيا قهر با صندوق کار را حل مي‌کند؟ نبايد استفاده از حق قانوني و شرعي خود در مسير بهينه‌سازي اوضاع نابسامان کشور را با هيچ انگيزه‌ي نااميدکننده‌اي معاوضه کنيم. بلکه باقوت و تعقل راه را براي روي کار آمدن دولتي بر خواسته از توده‌ي مردم رنج‌کشيده، اهل عمل، باتقوا و عزتمند و به تعبير امام المسلمين دولت حزب‌اللهي، در مقابل دشمنان اسلام و ايران هموار کنيم
 
وي اظهار داشت: امروز که روز انتخابات است و روز سرنوشت به کسي رأي بدهيم که اين نشانه‌ها در او باشد رهبر معظم انقلاب يادآور شده‌اند: «انتخابات در يک روز انجام مي‌گيرد امّا اثر آن در چند سال باقى مي‌ماند» ازاين‌رو بايد روز 28 خرداد را يک روزِ چندساله بناميم و بدانيم.
 
وي بيان داشت: اگر فرضاً تصور کنيم که در کشور اعلام شود که ازاين‌پس مردم ديگر نمي‌توانند رئيس‌جمهورشان را انتخاب کنند. اين خبر چه موجى از ناراحتى و نگرانى و اعتراض ايجاد خواهد کرد؟ پس چرا اکنون‌که در کشور ما مردم صرف‌نظر از هر جنس و رنگ و نژاد و زبانى، حق رأى دارند، برخى شخصيت‌ها و جريان‌هاي سياسى آن را مسئله‌اي ناچيز و کم‌اهميت مي‌دانند؟! چرا نبايد از اينکه شناسنامه‌مان ممهور به مهرهاى شرکت در انتخابات است، خوشحال نباشيم؟

انتهای پیام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۹:۰۹

18 Jun 2021