۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۷۸۳۹
دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خبر داد

بکار گیری 5 هزار خودرو، سه بالگرد و 22 هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات 1400

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: 5 هزار دستگاه خودرو، سه فروند بالگرد و ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی، خدماتی، نظارتی، امنیتی، بازرسی، نظامی و انتظامی در امر برگزاری انتخابات 1400 در چهارمحال و بختیاری مشغول هستند.
بکار گیری 5 هزار خودرو، سه بالگرد و 22 هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات 1400
به گزارش جهانبین نیوز؛ ملک محمد قربان پور دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری؛ اظهار کرد: 986 شعبه برای جمع‌آوری آرای مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از مجموع شعب ذکر شده ۷۲۳ شعبه ثابت و ۲۶۳ شعبه سیار هستند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین از این تعداد ۳۶۳ شعبه شهری و ۶۲۳ شعبه روستایی هستند.

قربان پور با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی سال ۱۴۰۰ در ۶۱۶ شهر و روستای چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: از این تعداد ۴۳ شهر و ۵۷۳ روستا است.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 30 کرسی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا چهارمحال و بختیاری منظور شده است که از این تعداد یک‌هزار و ۸۱۱ کرسی برای روستاها و ۲۱۹ کرسی برای شهرها اختصاص داده شده است.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری یادآور شد: 573 روستا در استان شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی دارند که از این تعداد ۵۲۷ روستا شورای سه نفره و ۴۶ روستا شورای پنج نفره دارد.

قربان پور اضافه کرد: از 43 شهر چهارمحال و بختیاری، شهرهای شهرکرد و بروجن دارای شورای هفت نفره و ۴۱ شهر دیگر دارای شورای پنج نفره هستند.

وی یادآور شد: ۷۴۱ هزار و ۳۲۲ نفر در چهارمحال و بختیاری واجدان شرایط رأی دادن هستند، از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۱ نفر رای‌اولی هستند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: 5 هزار دستگاه خودرو، سه فروند بالگرد و ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی، خدماتی، نظارتی، امنیتی، بازرسی، نظامی و انتظامی در امر برگزاری انتخابات 1400 در چهارمحال و بختیاری مشغول هستند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۸:۵۲

18 Jun 2021