۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۷۸۳۶
رئیس اتاق اصناف مرکز استان چهارمحال بختیاری مطرح کرد

دعوت از مردم و بازاریان در چهارمحال و بختیاری برای حضور حداکثری در انتخابات

رئیس اتاق اصناف مرکز استان چهارمحال بختیاری از مردم و به‌ویژه بازاریان در چهارمحال و بختیاری خواست تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی به اقتدار ایران اسلامی کمک کنند.
دعوت از مردم و بازاریان در چهارمحال و بختیاری برای حضور حداکثری در انتخابات
نجف کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان چهارمحال بختیاری در گفت‌وگو اظهار کرد: مردم باید در انتخابات 28 خردادماه سال 1400 حضور پُر شور داشته باشند.

وی افزود: ما ایرانی هستیم، به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم و اقتدار ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بستگی به رأی تک‌تک ما دارد به همین دلیل باید در پای صندوق‌های رأی حاضر باشیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان چهارمحال بختیاری ادامه داد: افرادی که با توجه برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای عنوان می‌کنند که رأی نمی‌دهند قطعاً کار اشتباهی انجام می‌دهند.

کریمی عنوان کرد: مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی و استان چهارمحال و بختیاری هیچ‌گاه نظام جمهوری اسلامی ایران را تنها نگذاشتند و قطعاً این بار نیز با حضوری حداکثری در پیشبرد اهداف نظام مشارکتی قوی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم به‌ویژه بازاریان در چهارمحال و بختیاری تقاضا دارم در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و فرد اصلح برای نظام جمهوری اسلامی ایران و آینده‌ای درخشان را انتخاب کنند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۶:۳۱

17 Jun 2021