۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۷۸۲۱
معاون درمان وزارت بهداشت:

بیمارستان شهدای لردگان به دستگاه "ام آر آی" مجهز می شود

دکتر جان بابايي معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با آماده شدن ساختمان ام آر آي به زودي اين دستگاه به دانشگاه علوم پزشکي استان جهت نصب و راه اندازي در بيمارستان شهداي لردگان تحویل داده مي شود .
بیمارستان شهدای لردگان به دستگاه "ام آر آی" مجهز می شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ دکتر جان بابايي معاون درمان وزارت بهداشت طي بازديد ميداني از وضعيت بهداشت و درمان شهرستان هاي لردگان و خانميرزا گفت: يک قطعه زميني که توسط خير محترم در شهرستان خانميرزا اهدا گرديد در هفته آينده مجوز قانوني آن را صادر خواهيم نمود تا بتوانيم هر چه زود تر يک بيمارستان محلي در آنجا احداث نماييم .

جان بابايي در ادامه گفت: چند کار اساسي در بيمارستان لردگان از قبيل توسعه بخش هاي اورژانس بيمارستان، بخش ويژه ICU به 20 تخت و اتاق عمل بيمارستان از جمله برنامه هاي وزارت بهداشت است که به زودي به انجام خواهد رسيد .

وي، با اشاره به تخصيص دستگاه ام آر آي به بيمارستان شهداي لردگان گفت: با آماده شدن ساختمان ام آر آي به زودي اين دستگاه به دانشگاه علوم پزشکي استان جهت نصب و راه اندازي در بيمارستان شهداي لردگان تحویل داده مي شود .

جان بابايي همچنين به سي تي اسکن فعلي بيمارستان شهداي لردگان اشاره نمود و گفت: با توجه به قديمي بودن سي تي اسکن فعلي در لردگان به زودي دستگاه سي تي اسکن دوم نيز براي اين شهرستان از طريق وزارت بهداشت در نظر گرفته مي شود.

معاون درمان وزارت بهداشت اشاره داشت: در بعضي از تخصص ها با توجه به کمبود نيرو در بيمارستان شهدا در مرداد و شهريور ماه امسال مشکل نيروي تخصصي اين بيمارستان نيز حل مي شود و در بخش دياليز، سنوگرافي و ديگر قسمت ها نيز وسايل و تجهيزات مورد نياز تامين مي شود .

جان بابايي در پايان به دانشکده پرستاري در لردگان اشاره کرد و گفت: با توجه به پيگيري هاي آقاي باميري نماينده محترم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي کار دانشکده پرستاري در دستور وزارت بهداشت قرار مي گيرد و به زودي عملي مي شود.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۵۱:۴۸

16 Jun 2021