۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۷۸۲۰
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان:

آمادگي کامل براي تامين امنيت انتخابات را داريم

سعيد جريده اصل با اشاره به اينکه همه دستگاههاي مسئول برگزاري انتخابات اقدامات لازم را جهت برگزاري انتخابات سالم و امن محقق داشته اند گفت: با همکاري خوب مردم قانونمند و فهيم شهرستان لردگان، در روز جمعه شاهد برگزاري انتخاباتي سالم،امن و با مشارکت حداکثري مردم خواهيم بود.
آمادگي کامل براي تامين امنيت انتخابات را داريم
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ سعيد جريده اصل دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان با اشاره به برگزاري انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا اعلام کرد: دادگستري شهرستان لردگان با همکاري ساير عوامل اجرايي و نظارتي برگزاري انتخابات تدابير لازم را جهت تامين امنيت انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي اتخاذ نموده است.

وي با تشريح تدابير اتخاذ شده افزود: بنا بر تکاليف مندرج در قوانين انتخابات رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهر و روستا و مصوبات شوراي تامين شهرستان لردگان در روز برگزاري انتخابات در هر يک از بخش هاي تابعه شهرستان دو نفر قاضي مستقر هستند تا با حضور ميداني در بخش هاي تابعه و همراه با بخشداران و نمايندگان هيات هاي نظارت نسبت به سرکشي مستمر از شعب اخذ راي اقدام نمايند و در صورت ارتکاب جرائم و تخلفات انتخاباتي نسبت به رسيدگي فوري و قاطعانه به جرائم و تخلفات واقع شده اقدام نمايند.

جريده بيان داشت: در بخش مرکزي نيز دو گروه پنج نفره تشکيل شده است که اعضاي اين گروه ها نمايندگان اعضاي شوراي تامين شهرستان لردگان هستند که قضات دادگستري شهرستان لردگان نيز در اين گروههاي نظارتي حضور دارند و اعضاي اين گروها وظيفه دارند در روز انتخابات به صورت مستمر تا پايان زمان راي گيري از تمام صندوق هاي بخش مرکزي و شهر لردگان سرکشي و بازديد نمايند و هر يک از دستگاههاي متولي در صورت مشاهده هر نوع تخلف و جرمي برخورد قانوني لازم را بعمل آورند.

اين مقام مسئول در ادامه گفت: همچنين تعدادي از قضات و کارکنان دادگستري لردگان نيز در روز انتخابات در محل دادگستري مستقر هستند تا چنانچه در خصوص انتخابات گزارش وقوع جرم از سوي ضابطين انتظامي و امنيتي يا دستگاههاي نظارتي واصل شود نسبت به گزارش مزبور به فوريت رسيدگي قضايي بعمل آيد.

وي با اشاره به رصد و پايش تصويري تعدادي از شعب اخد راي اشاره داشت: در راستاي مصوبات شوراي تامين شهرستان لردگان در تعدادي از شعب دوربين مداربسته نصب گرديده است تا در صورت وقوع جرائم و تخلفات نسبت به پايش تصويري آن شعب توسط مقامات ذي ربط اقدام شود.

سعيد جريده اصل با اشاره به اينکه همه دستگاههاي مسئول برگزاري انتخابات اقدامات لازم را جهت برگزاري انتخابات سالم و امن محقق داشته اند، افزود: ان شاء الله با همکاري خوب مردم قانونمند و فهيم شهرستان لردگان، در روز جمعه شاهد برگزاري انتخاباتي سالم،امن و با مشارکت حداکثري مردم خواهيم بود.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۳:۲۹

16 Jun 2021