۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۴۷۸۰۹
سعید محمد؛

از دوقطبی سازی بیزارم/ مدیران یا انقلابی هستند یا خائنین به ملت

فرمانده سابق قرارگاه خاتم گفت: از دو قطبي بازي بيزاريم و ربطي به جناح ها نداريم، مديران يا انقلابي هستند يا خائنين به ملت اند كه از فرصتي كه نظام براي خدمت به مردم به آنها داده سو استفاده مي كنند.
از دوقطبی سازی بیزارم/ مدیران یا انقلابی هستند یا خائنین به ملت
به گزارش جهانبین نیوز؛ سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم در جمع هواداران آیت الله رییسی در شهرستان شهرکرد ضمن بر شمردن توانایی های گسترده اهالی این استان گفت : این استان ظرفیت های بیشماری دارد از جمله این ظرفیت ها جوشکاران و متخصصانی هستند که در خلیج فارس کشتی ایرانی را ساختند.

وی با اشاره به اینکه بايد براي كاهش هزينه توليد عشاير كار كرد تصریح کرد: استان چهار محال و بختياري نياز به سردخانه، كارخانجات لبني و صنايع تبديلي دارد تا سود توليدات كشاورزان و دامپروران بجاي واسطه ها به خود آنان برسد.
 
سعید محمد عنوان کرد : امام مي گفت يك موخ كوخ نشين ها را به كاخ نشين ها نمي دهم، ولي اكنون عده اي از كارگزاران كاخ نشين شده اند.

وی خاطر نشان کرد: از دو قطبي بازي بيزاريم و ربطي به جناح ها نداريم، مديران يا انقلابي هستند يا خائنين به ملت اند كه از فرصتي كه نظام براي خدمت به مردم به آنها داده سو استفاده مي كنند.
 
سعید محمد در ادامه گفت : ما طرفدار هيچ گروه و دسته اي نيستيم، بلكه دو قطبي ها را مشكل مردم مي دانيم، نه اصولگرا نه اصلاح طلب راه حل مشكلات مردم نيست، آقا مي گويد مدير يا انقلابي است يا غير انقلابي ، مدير انقلابي مديري است كه در ميان مردم باشد، مشكلات مردم را حل كند، ظرفيت استان ها را استفاده كند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص( تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی به مسائل کشور آشنا و دوره فعالیت وی، همان دوره بازگشت به اقتدار است.

وی یادآورشد: با رای شما مردم بابصیرت، شاهد دوره توزیع عادلانه فرصت‌ها و ثروت‌های بین قشرهای مختلف جامعه هستیم.

محمد اظهار داشت: هر چند دولت سیزدهم مشکلات زیادی در حوزه‌های بین‌المللی، داخلی، اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، مسکن،‌ بورس، تولید، بنیان خانواده ایرانی، فرزندآوری و ازدواج را پیش‌رو دارد که گریبان مردم به‌ویژه جوانان را گرفته است و باید با پشتوانه مردم رفع شود.

وی گفت: از تمامی مردم چهارمحال و بختیاری تقاضا دارم به خانواده، اطرافیان و دوستان خود متذکر شوید که این شب‌ها،‌ لیالی‌قدر انقلاب اسلامی است و باید در این پیچ تاریخی انقلاب اسلامی، با چشم باز، خادمان را از خائنان تشخیص داد و انتخاب درست کرد.

سعید محمد یاد آور شد : دولت سیزدهم باید تصمیم‌های بزرگی برای رفع مشکلات مردم در سطح بین‌الملل و داخلی و برخورد با مافیاهای اقتصادی و سلطان‌ها بگیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز آنچه  مورد تاکید مقام معظم رهبری است، شامل مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را از مردم تقاضا دارم خاطر نشان کرد:  از شور، نشاط و درک انقلابی مردم چهارمحال و بختیاری تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/ ۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۵:۲۷

15 Jun 2021