۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۷۸۰۸
رئیس قرارگاه عمار؛

جریان آمریکا فقط با یک مرگ برآمریکای مردم حل می شود

رئیس قرارگاه عمار گفت: حاشیه سازی ها برای پایین آوردن مشارکت در انتخابات یک نوع عملیات روانی است که هم در رسانه های خارجی و بیرون از کشور رفته و انتخابات را به نوعی دروغین و غلط به همگان القا کنند و هم اگر بتوانند بعد از انتخابات در سطح جامعه تاثیر روانی یا تاثیر عملیاتی (ریختن در کف خیابان ها) بگذارند.
جریان آمریکا فقط با یک مرگ برآمریکای مردم حل می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در حوزه انتخابات بیان کرد:طی این 43 سال و وقتی انتخابات شده است در همه دنیا این مطلب شکل گرفته که جمهوری اسلامی به سادگی از بین رفتنی نیست که اگر از بین رفتنی بود این 43 سال انتخابات پی در پی نداشت.

حجت الاسلام طائب افزود : تثبیت قدم یک به روحیه و دوم به استقرار نفرات و ادوات بر زمین می باشد یعنی اگر افرادی که روحیه دارن به تعداد بلایی باشند به اندازه خیلی زیادی ثبات قدم وجود دارد،جمهوری اسلامی از اولین روز ها نسبت به تثبیت قدم و روحیه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در اوایل پیدایش نظام اسلامی جمعیت کشور 36 میلیون نفر بود و ثبات قدم تا حدی وجود داشت اما اکنون جمعیت ما به 85 میلون رسیده و ثبات قدم و ادوات به حد مطلوبی بالا رفته است یعنی میشود گفت ادوات نجومی در ایران بجود آمده است ،این ثبات قدم امروز تجلی پیدا کرده و به سمت بیرون رفته است.

رئیس قرارگاه عمار عنوان کرد: بنابراین وقتی انتخابات در ایران برگزار می شود چون اطلاعات کف میدانی همراه با آن از ایران به سمت بیرون رفته است،پس تاثیر انقلاب بر افکار بین الملل که ایران یک موجود با سوادی است خیلی از انتخابات اول انقلاب بیشتر خواهد بود که بر همین اساس معادله معکوس توانمندی دشمن محسوب می گردد.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب اگر یک رئیس جمهوری مقداری خلاف میل آمریکا صحبت می کرد و جز بلوک شرق نبود ،فقط کافی بود تا آمریکا بگوید ناوگانیکی از مناطق من حرکت کرده تا در آن کشور به سرعت کودتا می شد و رئیس جمهور آن عوض می شد،بنا براین امروز معادله معکوس شده است و انتخابات ما برای این نیروی فرسوده بسیار روحیه شکن است،برای همین است که با تمام قوا وارد میدان شده تا مردم را وادار کند مأیوسانه وارد انتخابات نشوند.

وی خاطر نشان کرد:در بُعد اول آمریکا تلاش می کند با القائاتی که در جامعه ایجاد می کند، موجب دلسردی مردم و مشارکت را در انتخابات به حد زیادی پایین آرود، اما بعد از این سعی میشود تا حاشیه سازی ها صورت گیرد.

طائب بیان کرد: حاشیه سازی ها برای پایین آوردن مشارکت در انتخابات یک نوع عملیات روانی است که هم در رسانه های خارجی و بیرون از کشور رفته و انتخابات را به نوعی دروغین و غلط به همگان القا کنند و هم اگر بتوانند بعد از انتخابات در سطح جامعه تاثیر روانی یا تاثیر عملیاتی (ریختن در کف خیابان ها) بگذارند.

وی با شاره به برجام نیز افزود:برجامی که یطرف آن کشور آمریکا است نمی شود نگه داشت یعنی ساختمانی را ساختیم که پایه های اصلی آن بر آب بنا شده است،هفت کشور پیام داده اند که ما از بازگشت به آمریکا به برجام حمایت می کنیم یعنی برنگشته است،مسئولان تا کی می خواهند به کد خدایی باشند باید خدایی شوند،جریان آمریکا فقط با یک مرگ برآمریکای مردم حل می شود.

وی در پایان بیان کرد: ایران سرزمین استعداد های درخشان و ابزار های مورد نیاز است ،تقریبا در دنیا کشوری وجود ندارد که تجمیع مواد کانی در آن به میزان خیلی زیادی وجود داشته باشد،همه چیز در کشور وجود دارد،زمین کشاورزی وجود دارد اما ما گندم و جو را وارد می کنیم،زمین و کشاورز وجود دارد آب هم داریم ولی عقل را کنار گذاشته اند و با عقل خداحافظی کرده اند.

طائب افزود:اگر به یاری خدا در کارها عمل کنیم و بچه های انقلابی برای یک فعالیت جهادی سنگین یا به تعبیر مقام معظم رهبری مدیریت جهادی آماده شوند،یعنی باید در صنعت،کشاورزی،فرهنگ،سیاست خارجی ،دفاعی و بانک ها و ...جهادی عمل کنیم ،حتما به حکومت ولی عصر (عج) نزدیک خواهیم شد.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۲۳:۰۹:۵۵

14 Jun 2021