۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۷۸۰۵
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع):

امنیت از اولین ثمرات حضور حداکثری در انتخابات است

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: امنیت از اولین ثمرات حضور حداکثری در انتخابات است.
امنیت از اولین ثمرات حضور حداکثری در انتخابات است
به گزارش جهانبین نیوز؛ نشست روشنگری با موضوع مشارکت حداکثری فرهنگیان و رأی اولی‌ها در انتخابات 28 خرداد 1400 در اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به‌صورت برخط در شبکه شاد با حضور فرهنگیان و دانش آموزان رأی اولی برگزار شد.

علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) در این نشست با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: بالاترین معروف، حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حق‌گویی، حق‌شناسی، دیدن حق و گفتن آن را مورد تأکید قرار داد و افزود: متأسفانه یکی از مشکلات کشور این است که برخی حق را نمی‌گویند، از عملکرد خوب نظام درزمینهٔ استقلال و آزادی، دفاع نمی‌شود.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: آیا به خاطر مشکلات اقتصادی باید همه دستاوردهای نظام درزمینهٔ های علمی، نظامی و ... نادیده گرفته شود؟

اکبری عنوان کرد: با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی تأثیرگذار در دنیاست، گفت: گام اول را برداشته و به نسل دوم انقلاب تحویل دادیم و این گام مرهون خون 235 هزار شهید است. از فتنه‌ها عبور کرده‌ایم و به تعبیر حضرت آقا خرمشهرها در پیش داریم.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر ضعف‌هایی که در داخل داشتیم، دشمن به فکر حمله افتاد و جنگ هشت ساله را تحمیل کرد و خرمشهر را اشغال نمود و امروز هم باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم تا بتوانیم خرمشهرهای در پیش را فتح نماییم.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) برخی از دستاوردهای آزادسازی خرمشهر را برشمرد و گفت: ما هم تهدید را باور کردیم و هم تحریم را و به پیشرفت در عرصه‌های دفاعی رسیدیم، اما مردم از شرایط اقتصادی گله‌مند هستند و دشمن هم کارش دشمنی است. ضعف در مدیریت داخلی باعث طمع دشمنان می‌شود.

اکبری، با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب ما به دنیا صادر شده است، تصریح کرد: رزمندگان مقاومت در نوار غزه طی 11 روز دشمن را وادار به تسلیم کردند که با الگو گیری از انقلاب اسلامی بوده است. در مقایسات باید حق بینی و حق‌گویی را داشته باشیم و دستاوردهای انقلاب را نسل جوان انتقال دهیم. امروز انقلاب ما زنده و پیش رونده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما بر پایه مردم‌سالاری دینی بود و ملت ما کم‌هزینه نداده است. معاندین و استکبار جهانی تلاش می‌کنند که مردم رأی ندهند، یا با حضور حداقلی انتخابات برگزار شود تا امنیت کشور را دچار خدشه کنند.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) امنیت را از اولین ثمرات حضور حداکثری در انتخابات دانست و یادآوری کرد: مردم سوریه قدر امنیت را دانستند و در انتخابات اخیر بیش از 95 درصد شرکت کرده و به جبهه مقاومت رأی دادند. امروز هم وظیفه من و شما همین است و اولین ثمره عدم شرکت در انتخابات ناامنی در کشور است؛ هرچند ریشه این نظام مستحکم است.

اکبری، با بیان اینکه رئیس‌جمهوری منتخب با آرای بالای مردم را دارای قدرت بیشتر در عرصه داخلی و خارجی دانست و گفت: امروز نیاز به حضور حداکثری و انتخاب اصلح در کشور داریم و انجام وظیفه شرعی و قانونی ما حضور در پای صندوق‌های رأی است که در صورت عدم حضور، قضا می‌شود و قابل جبران مثل نماز و روزه نیست؛ زیرا سرنوشت کشور و مردم به آن مربوط می‌شود.

وی با اشاره به حضور سپاهیان در کنار مردم و کمک به آن‌ها در صحنه‌های مختلف اعم از سیل، زلزله، کرونا، کمک‌های مؤمنانه و ...، کمک به تأمین امنیت انتخابات را از دیگر مأموریت‌های محوله به بسیج در استان دانست.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) برخی از شاخصه‌های اصلح ازنظر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد و گفت: اعتقاد عملی به ولایت‌فقیه، به‌کارگیری افراد پاک دست و معتقد و خدمتگزار به ملت در عرصه‌های مدیریتی، اعتقاد به مبانی نظام از شاخصه‌های اصلح ازنظر سردار دل‌هاست.

فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد 1400، ابراز امیدواری کرد با درایت و حضور همه‌جانبه مردم در پای صندوق‌های رأی، شاهد حرکت کشور به‌سوی توسعه پایدار باشیم.

وی با بیان اینکه در درس زندگی حق گرفتنی است نه دادنی، افزود: امروز در صحنه انتخابات که یکی از صحنه‌های بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است، ما می‌توانیم استیفای حق و حقوقمان را داشته باشیم؛ و با نقش‌آفرینی و اقدام صحیح و درست و به‌موقع، در سرنوشت کشورمان دخالت کنیم.

قائد امینی تصریح کرد: قطعاً حضور حداکثری ما در انتخابات می‌تواند ایرانمان را به‌سوی سرافرازی حرکت بدهد و لازمه اقتدار و اعتبار و امنیت کشور ما در حضور حداکثری مردم است.

انتهای پیام/1031 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۱:۱۱

14 Jun 2021