۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۷۸۰۴
شهردار شهرکرد:

فضاهای تبلیغاتی شهری در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد

شهردار شهرکرد گفت: طرح‌ها و برنامه‌های نیکوکاری کمیته امداد به صورت رایگان در فضاهای تبلیغاتی شهری نصب می‌شود.
فضاهای تبلیغاتی شهری در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد در دیدار با جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: نهاد کمیته امداد از دستگاه‌های خدمت‌رسان به خانواده‌های نیازمند که در مناسبت‌ها و اعیاد، طرح‌ها و پویش‌های نیکوکاری مؤثری برگزار می‌کند.

وی افزود: فضاهای تبلیغاتی شهرداری شهرکرد در بهترین نقاط شهری مستقر هستند که گامی مؤثر برای اطلاع‌رسانی طرح‌های نیکوکاری به عموم مردم نوعدوست هستند.

جاسم محمدی فارسانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات شهرداری شهرکرد و مسئولیت‌پذیری این دستگاه گفت: مشارکت و همکاری دستگاه‌های اداری نقش مهمی در راستای رفع مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند دارند.
 
وی با اشاره به اهمیت زیباسازی و مبلمان شهری افزود: بافت فرسوده از دغدغه‌های مسئولان از جمله شهرداری است که با ارائه تسهیلات و کمک‌های مالی به خانواده‌های تحت حمایت علاوه‌بر رفع مشکل مسکن مددجویان که از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است، گامی مؤثر در زیبایی شهری نیز هست.

مدیرکل کمیته امداد استان با دعوت از مسئولان و کارکنان شهرداری شهرکرد برای پیوستن به پویش ایران مهربان و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین خاطرنشان کرد: فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند اما پدر خانواده به علت بیماری، کهولت سن و سایر مشکلات قادر به تأمین هزینه‌های فرزند خود نیست.

محمدی تصریح کرد: هر شخص می‌تواند با پرداخت ماهیانه مبلغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی ایتام و فرزندان محسنین استان داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۰:۰۶

14 Jun 2021