۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۷۷۸۶
امام جمعه شهرکرد:

انتخاب مردم باید بر اساس باور به انقلاب و ارزش‌های انقلاب باشد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: مردم باید بر اساس اصالت، عملکرد، کارنامه و برنامه داوطلبان، فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند و به افرادی رای دهند که ویژگی‌های یک انسان کریم را دارا باشند.
انتخاب مردم  باید بر اساس باور به انقلاب و ارزش‌های انقلاب باشد.
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه  ضمن فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: فردا سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر است، این دهه با میلاد امام رضا(ع) به پایان می‌رسد، می‌طلبد در این دهه به‌معنای کرامت توجه ویژه‌ای صورت بگیرد، مسئله کرامت به‌نوعی شناختن شأن است، باید تلاش کنیم این ویژگی ارزشمند را در خودمان زنده نگه داریم.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:  اصل کرامت در ذات تمامی انسان‌ها وجود دارد، اما گاهی این ویژگی رنگ می‌بازد، نباید اجازه بدهیم کرامت در وجودمان رنگ ببازد، انسان باید قدر و شان خود را بشناسد و تحت تاثیر ظواهر و امور زودگذر دنیوی قرار نگیرد، انسان‌های کریم تمامی اقداماتشان از روی حساب و کتاب است.
 
نکونام  با بیان اینکه انتخابات‌های جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: اصل انتخاب در جمهوری اسلامی رفتن بر پای صندوق رای و مشارکت در سرنوشت خود است، سپس در بحث رای دادن نیز باید مسئله کرامت نمود داشته باشد، تلاش کنیم به افرادی رای بدهیم که ویژگی‌های یک انسان کریم را دارا باشند.
وی  با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تحریم انتخابات را به مردم القا کند، ادامه داد: یکی دیگر از دستورکارهای دشمن مشکلات موجود را معلول ناکارآمدی نظام اسلامی دانستن است.

وی در ادامه با اشاره به حیله دشمنان و ایجاد نا امیدی دربین  مردم گفت: رسانه‌های دشمنان جمهوری اسلامی درصد هستند القا کنند، انبوه مشکلات موجود در کشور موجب شده که مردم با صندوق رای قهر باشند و همچنین نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد معرفی کنند.
وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی کارآمدی خود را در ۴۲ سال گذشته در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی، پژوهشی و ... نشان داده است، نباید ضعف و سوءمدیریت برخی مسئولان را به حساب ناکارآمدی  نظام جمهوری اسلامی بگذاریم، دشمنی دشمنان در این ایام مشهود است و برخی عوامل داخلی نیز بر این موضوع در کشور دامن می‌زنند و سناریوی هراس‌افکنی را بر علیه نیروهای انقلاب به راه انداخته‌اند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با بیان اینکه عملکرد نظام درخشان است، افزود: اگر کشور را معطل مذاکره نمی‌کردند، وضعیت خیلی بهتر از این‌ها بود، در حال حاضر از موقعیت جهانی خوبی برخورداریم و نباید اجازه دهیم واقعیت‌ها تحریف شود.

نکونام مهمترین انتخاب پیش رو را رفتن پای صندوق‌های رأی عنوان کرد و افزود: برای خدمت به کشور و دخالت در سرنوشت خویش این حق و تکلیف شرعی را انجام می‌دهیم و به کسانی رأی بدهیم که از کرامت برخوردارند نه آنان که با حیله و فریب دنبال جمع کردن رأی هستند.
وی اضافه کرد: انتخاب ما باید بر اساس باور به انقلاب، ارزش‌های انقلاب، توانمندی‌های کشور و مهم‌تر از همه باور به خود مردم باشد.
نکونام در پایان با بیان اینکه ۲۷ خردادماه ۱۳۵۸ به‌نام روز جهادسازندگی نامگذاری شده بود، گفت: امروز در همه عرصه‌ها نیازمند کار جهادی هستیم تا مشکلات کشور حل شود، قطعا رئیس‌جمهور آینده باید برای حل مشکلات کشور اقدام جهادی انجام دهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۵۱:۰۵

11 Jun 2021