۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۷۷۸۳

مدعیان حامی عملکرد دولت اگر می‌توانند مشکلات مردم را مرتفع کنند

دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری گفت: بنده به مدیران حامی دولت پیشنهاد می‌کنم پیش از برگزاری مناظره در دفاع از عملکرد دولت، مشکلاتی نظیر کمبود مرغ و صف‌های ایجاد شده را در استان مرتفع کنند و پس از آن اگر توانستند از عملکرد دولت دفاع کنند.
مدعیان حامی عملکرد دولت اگر می‌توانند مشکلات مردم را مرتفع کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛  مهدی حامدی دبیر شورای ائتلاف چتارمحال و بختیاریذ با بیان اینکه دولت دهم و یازدهم، به مدت هشت سال فرصت‌‌سوزی کرده است، اظهار کرد: این دولت از روز نخست تشکیل کابینه خود تا به امروز به‌جای تلاش و خدمت صادقانه، تنها شعار سر داده و اکنون مدعی بهبود معیشت مردم در تشکیل دولت بعد است، به‌طوری که به‌جای پاسخ‌گویی، از ملت مطالبه‌گری می‌کند.
 
وی گفت: یکی از نامزدان ریاست جمهوری، برای فریب مردم ادعای گفتگو با بایدن را دارد، در پاسخ به این فرد باید گفت که آیا مشکل کشور، ارتباط با آمریکا است؟.
 
دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری مشکل کشور را مدیریت این مسئولان با تفکرات وابسته به غرب دانست و تاکید کرد: فقر مدیریتی، نبود برنامه‌ریزی مناسب، چپاول و ریخت‌ و پاش‌های بی‌مورد از بیت المال و ناکارآمدی و بی‌برنامه‌گی امثال این مسئولان مشکل کشور است.
 
حامدی یادآور شد: در چهارمحال و بختیاری، بعضی برای مناظره و دفاع از عملکرد دولت در استان، اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
وی اظهار کرد: شورای ائتلاف از سوی  تمامی نیروهای انقلاب، آمادگی خود را برای انجام مناظره با مدیران استانی در راستای مطالبات مردم استان را در بسترهای مجازی و رسانه های استانی اعلام نموده است.
 
دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری به افراد حامی دولت در استان پیشنهاد کرد: بنده به این مدیران پیشنهاد می‌کنم پیش از برگزاری مناظره در دفاع از دولت، مشکلاتی نظیر کمبود مرغ و صف‌های ایجاد شده را در استان مرتفع کنند و پس از آن اگر توانستند از عملکرد دولت دفاع کنند.
 
حامدی خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیران دولتی در استان در بحث مدیریت، اشتغال، تولید، صادرات، راه و مسکن هیچ‌گونه دفاعی ندارند.
 
انتهای پیام/1020 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۳۲:۴۷

10 Jun 2021