۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۷۷۷۸
رئیس فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) خبر داد

شرکت 10 هزار ورزشکار در دوره‌های آموزشی فدراسیون ترای اتلون

رئیس فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری ۱۲ مسابقه ورزشی در سطح ملی در سال گذشته، برپایی دوره‌های آموزشی آنلاین و کسب درآمد چهار میلیارد ریالی، آموزش ۱۰ هزار نفر در رابطه با دوره‌های مرتبط با ورزش سه‌گانه، کسب کرسی‌های جهانی و راه‌اندازی سامانه جامع ورزشکاران را ازجمله برنامه‌های اجرایی این فدراسیون عنوان کرد.
شرکت 10 هزار ورزشکار در دوره‌های آموزشی فدراسیون ترای اتلون
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) که برای برگزاری مجمع سالیانه هیات ترای اتلون چهارمحال و بختیاری وارد به شهرکرد سفر کرد با اشاره به شرح وظایف فدراسیون‌ها اظهار کرد: فدراسیون ورزش سه‌گانه در دو سال اخیر توانسته است ۲۲ مورد وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهد و این در حالی است که در سال اول، این فدراسیون با بدهی مالیاتی روبه‌رو شد، در سال دوم نیز شیوع ویروس کرونا باعث خشک شدن ریشه ورزش‌های آبی شد و روند فعالیت این رشته را با مشکل مواجه کرد.

وی تصریح کرد: فعالیت هیات‌ها باید بر اساس شاخصه‌های تعیین شده در فدراسیون و بر مبنای تقویم مصوب در مجمع سالیانه پیش برود و اگر کادر اجرایی هیاتی پس از بررسی عملکرد و کارنامه کاری خود نتواند به حداقل ۳۵ درصد از حدنصاب‌ها دست یاید، عزل خواهد شد.

حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیات ورزش سه‌گانه استان بیش از دو سال است که وضعیت مطلوبی ندارد و بلاتکلیف مانده است، اظهار کرد: این هیات در سالیان گذشته همواره در جایگاه‌های اول تا سوم کشور قرار داشت که پس از پایان دوره رئیس پیشین این هیات، این فرصت و توانایی از دست رفته است.

وی افزود: اگر اعتراض و ناراحتی از طرف ورزشکاران و هیات استانی شکل گرفته است به این دلیل است که احساس کرده‌اند فدراسیون، هیات ورزش سه‌گانه چهارمحال و بختیاری را رها کرده است اما امروز اعضای مجمع سالیانه با اعلام رأی مثبت خود، تلاش کردند تا شرایط را برای به سامان رسیدن شرایط این ورزش در استان فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نگاه ویژه فدراسیون برای توسعه ورزش سه‌گانه در این استان را خواستار و یادآور شد: این استان آمادگی میزبانی از رویدادهای ملی این رشته را دارد.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۱:۳۵

10 Jun 2021