۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۷۷۷۷
آیت‌الله رئیسی مطرح کرد

چهارمحال و بختیاری، استانی با ظرفیت‌های فراوان/ با همکاری مردم می‌توان مشکلات استان را رفع کرد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چهارمحال و بختیاری به سبب آب و هوای خوب و تمدن غنی که از آن بهره‌مند است ازجمله استان‌های قوی کشور در صنعت گردشگری به شمار می‌رود، می‌توان با توسعه این صنعت در این استان میزبان مهمانان و گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان بود.
چهارمحال و بختیاری، استانی با ظرفیت‌های فراوان/ با همکاری مردم می‌توان مشکلات استان را رفع کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه انتخاباتی تلویزیونی در شبکه استانی جهانبین؛ اظهار کرد: مشکلاتی که مردم چهارمحال و بختیاری در این استان با آن مواجه هستند به‌نوعی جفا در حق آنان است.

وی افزود: هیچ‌کدام از مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری بدون راه‌حل نیست و با تلاش و برنامه‌ریزی می‌توان گره همه این مشکلات را باز کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سفر شهریورماه سال 99 به استان چهارمحال و بختیاری اشاره و عنوان کرد: در این سفر مشکلات استان و راهکار حل آن‌ها شناسایی شد، همچنین با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان نیز آشنا شدم.

رئیسی ادامه داد: ازجمله مزیت‌های چهارمحال و بختیاری دارا بودن منابع غنی کشاورزی، دام‌پروری و منابع طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری به سبب آب و هوای خوب و تمدن غنی که از آن بهره‌مند است ازجمله استان‌های قوی کشور در صنعت گردشگری به شمار می‌رود، می‌توان با توسعه این صنعت در این استان میزبان مهمانان و گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان بود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: از دیگر پتانسیل‌های چهارمحال و بختیاری وجود منابع انسانی تحصیل‌کرده و آماده به کار در این استان است.

رئیسی خاطرنشان کرد: این قابل‌قبول نیست استانی با ظرفیت‌های یاد شده در حوزه‌های مختلف که 2 هزار و 400 شهید گران‌قدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند با مشکلاتی همچون آمار بالای بیکاری مواجه باشند.

وی با بیان اینکه مشکلات استان چهارمحال و بختیاری با همکاری مردم قابل حل هستند، تأکید کرد: مسائل مربوط به منطقه شهیدپرور شیخ شبان، کشتارگاه جونقان و ... در حال پیگیری است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: یکی از دلایلی که مشکلات و معضلات در استانی همچون چهارمحال و بختیاری به تعویق افتاده است وجود بروکراسی‌های اداری است که آن‌هم با کمک خود مردم قابل حل است.

رئیسی یادآور شد: صنعت کشاورزی، درآمدزایی از گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و... در چهارمحال و بختیاری باید تقویت شود، با برنامه‌ریزی در این حوزه‌ها می‌توان این استان را هر چه بیشتر توسعه داد.

 وی تصریح کرد: کارگاه‌ها و کارخانه‌ها پیشران تولید هستند و خوشبختانه در چهارمحال و بختیاری از این دست موارد کم نیست، اگر نظام معیوب پرداخت تسهیلات اصلاح شود کارگاه‌ها و کارخانه‌ها برای دریافت تسهیلات دچار مشکلات نخواهند شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از راه‌های ایجاد اعتماد عمومی شفافیت در سهمیه پرداخت تسهیلات در هر استانی است که این مهم در چهارمحال و بختیاری نیز باید صورت گیرد.

 
رئیسی افزود: زمینه کار در کشور فراهم است تنها باید در مسیر رضایت خداوند که همان عدالت است، قرار گیرد، یکی از مصادیق عدالت این است که تسهیلات بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای به دست متقاضیان واقعی برسد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: از همه مردم، حتی اگر ناراضی، ناامید و سرخورده هستند می‌خواهم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، چراکه یقین دارم اعتماد از دست رفته آن‌ها به دولت باز خواهد گشت.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۱:۰۷

10 Jun 2021