۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۷۷۷۲
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

جشنواره رافت کریمانه در دهه کرامت برگزار می‌شود

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت جشنواره رافت کریمانه ویژه کارکنان بهزیستی و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.
جشنواره رافت کریمانه در دهه کرامت برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و میلاد مبارک حضرت معصومه (س) تا ولادت امام هشتم، علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) که تداعی‌کننده فرهنگ عشق و ایثار، مهر و وفاداری و خصال والای انسانی است ویژه‌برنامه‌های متنوعی در قالب‌های مختلف و با توجه به شرایط کنونی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری مسابقه دل‌نوشته و نقاشی در قالب جشنواره رافت کریمانه از طریق فضای مجازی، تجلیل از دختران مقیم مراکز و فرزندان ساکن در خانه‌های تحت نظارت همچنین برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع) در فضای باز، ازجمله برنامه‌های بهزیستی برای بزرگداشت دهه کرامت می‌باشد.

عسگری خاطرنشان کرد: جشنواره رافت کریمانه ویژه کارکنان و فرزندان آن‌ها برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار دل‌نوشته خود را با موضوعات "دخترم معصوم، مثل معصومه" و "آمدم ای شاه پناهم بده" و آثار نقاشی فرزندان خود را با موضوعات "دختران امروز، مادران فردا" و "امام کرامت و گره گشایی" حداکثر تا سی ام خرداد از طریق فضای مجازی ارسال نمایند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: به آثار برگزیده هم‌زمان با جشن میلاد امام رضا (ع) هدایایی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۳:۵۵

10 Jun 2021