۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۷۷۷۰
معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای 17 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با هفته صنایع‌دستی

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با هفته صنایع‌دستی، 17 عنوان برنامه در این استان اجرا خواهد شد.
اجرای 17 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با هفته صنایع‌دستی
مهرداد رئیسی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه۲۰ خرداد روز جهانی صنایع‌دستی و ۲۰ تا ۲۶ خرداد به‌عنوان هفته صنایع‌دستی و هنرهای سنتی نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته صنایع‌دستی، 17 عنوان برنامه در این استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: ديدار با نماينده ولی‌فقيه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهركرد، استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، بازديد رایگان از موزه‌های استان و برگزاری نمايشگاه استانی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از مهم‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این هفته تخفيف ويژه فروش در بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اعمال و هماهنگی لازم با ائمه جمعه برای بیان ایرادات در خصوص این بخش انجام شده است.

رئیسی تصریح کرد: افتتاح كارگاه تولیدی و آموزشی، نشست با هنرمندان شاخص صنایع‌دستی، برپایی سیاه‌چادر، اجرای موسیقی محلی، پخت و پز محلی، شرکت در نماز جمعه، بازدید از تعدادی کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی و تجلیل از بازنشستگان حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در این هفته به شمار می‌رود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۶:۵۳

10 Jun 2021