۰
plusresetminus
مسئول شورای هماهنگی قرارگاه حوزوی ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: احترام به آرا مردم بسیار تاثیر گذار است و اگر در مسیر درستی هدایت نشود و به سمت انحراف و کج روی پیش رود قطعا" خانه را خراب می کند.
وحدت و یکپارچگی بین نیروهای انقلاب ضروری است/ آرا مردم درست هدایت نشود خانه را ویران می کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی مسئول شورای هماهنگی قرارگاه حوزوی ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: اختلاف نظرها ، سلیقه ها و فکر ها در کشور وجود دارد و ما مردم سالاری دینی را انتخاب کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم یک حکومت دموکرات واقعی را معرفی کنیم بهتر از حکومت امام علی(ع) پیدا نخواهیم کرد بیان داشت: هیچ رئیس جمهور و پادشاهی در تاریخ عالم همانند حکومت علی(ع)  پیدا نشده  و ما باید به تبعیت از حکومت امیر المومنین به  به رای و نظر مردم احترام بگذاریم.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه حکومت امام علی (ع) اصل دموکراسی و مردم سالاری در اسلام بود عنوان کرد: احترام به آرا مردم بسیار تاثیر گذار است و اگر در مسیر درستی هدایت نشود و به سمت انحراف و کج روی پیش رود قطعا" خانه را خراب می کند.

وی با تاکید بر اینکه موقعیت کشور ما  در موقعیت حساسی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: برای بقای ارزشهای انقلاب و اعتبار خون شهیدان مسیردرست را باید انتخاب کرد.

حجت الاسلام فاطمی ادامه داد: شورای نگهبان در معرض تیرهای تهمت قرار گرفت اما بحث ، بحث انقلاب و دستاوردهای خون شهدا بود و اینکه به فرموده مقام معظم رهبری نخواستند انقلاب دست نا اهلان بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه امروز آن چیزی که بسیار مهم است وحدت، یکپارچگی و هم صدایی است گفت: لازم است در ستادهای آیت الله رئیسی وحدت و یکپارچگی و تقسیم کار صورت گیرد.

حجت الاسلام فاطمی عنوان کرد: برای طرفداران رئیسی اخلاق مداری و رعایت تقوا بسیار مهم است و نباید دنبال دروغ و مسائل کذب باشندو برای اینکه کارها به خوبی پیش رود لازم است در ستادها رصد صورت گیرد.

در این جلسه حجت الاسلام سید احمد موسوی رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان چهارمحال و بختیاری نیز  گفت: همه ما هدفمان یکی است و باید برای هدفمان تلاش کنیم تا به نتیجه برسیم.

وی تصریح کرد: لازم است بین بچه های مومن و انقلابی وحدت ایجاد شود تا بتوان به موفقیت دست پیدا کرد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۹:۴۴

6 Jun 2021