۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۷۷۳۸

انتخاب نادرست ، باعث عقب ماندگی کشور می شود

امام جمعه شهرکرد گفت: انتخاب نادرست ، باعث عقب‌ماندگی کشور، فعالیت افرادی نالایق،‌ پُست گرفتن طرفداران تبعیض و اشرافی‌گران خواهد شد.
انتخاب نادرست ، باعث عقب ماندگی کشور می شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه  شهرکرد با اشاره به اینکه انتخابات عرصه تحول، شتاب‌بخشی به امور و نوآوری است اظهار کرد: انتخاب نادرست ، باعث عقب‌ماندگی کشور، فعالیت افرادی نالایق،‌ پُست گرفتن طرفداران تبعیض و اشرافی‌گران خواهد شد.

نکونام  با بیان اینکه مردم توجه کنند که با پرهیز از حضور در انتخابات نمی‌توان اشتباه‌های گذشته را جبران و اصلاح کرد گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 1400، افراد اصلاح را انتخاب کنند و به آن‌ها رای دهند.

وی با اذعان بر اینکه عزت، اقتدار و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران همواره مایه ناامیدی و یاس دشمنان کشور شده است بیان داشت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که لازم است برای ایجاد تحول در بسیاری از امور اقدامی صورت گیرد.

نکونام ضمن گرامی‌داشت 14 خردادماه سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) تاکید کرد: اگر امام راحل و راه او را نشناسیم،‌ مورد سرزنش تاریخ واقع می‌شویم.

وی  با اذعان بر اینکه مردم ایران ضمن شناخت درست و خوب از امام خمینی (ره)،‌ قدرشناس بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند و امروز هم پیروی از ولایت فقیه،‌ تداوم‌بخش راه امام راحل است عنوان کرد: مقام معظم رهبری درخصوص مسئله جمهوری و اسلامی نکاتی را بیان کردند که جمهوری همان مردم و مظهر اسلام، ولایت است.

وی اسلام بدون ولایت را مظهر اشرافی‌گری، نفاق، آمریکایی و سکولار دانست و یادآور شد: بزرگ‌ترین اقدام امام خمینی (ره) آوردن ولایت و غدیر به صحنه بود.

نکونام با اشاره به تعبیر و تاکید همیشگی امام خمینی (ره) برای عزای عمومی در 15 خرداد هر سال اظهار داشت: شهدای 15 خرداد مظلوم بودند و امتیاز آن‌ها، کفن‌پوش شدن در دوران خفقان بود، در حالی که ما امروز در فضایی آزاد و آرام فریاد می‌زنیم و دفاع می‌کنیم.

وی با اشاره به 15 شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: مکتب، انقلاب، ولایت و دستاوردهای جمهوری اسلامی همگی براساس مکتب جعفری است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران پرچم هدایت را برای جهانیان برافراشته و بدون خستگی حرکت می‌کند گفت:  مستکبران جهان و منافقان داخلی و خارجی،‌سم‌پاشی‌های زیادی را علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند اما باید با پرچم انقلاب اسلامی، دنیا را هدایت کرد.

نکونام  در بخش دیگر از صحبت های خود به مسئله نابسامانی بازار مرغ اشاره کرد و گفت: نگذارید مردم در شرایط سخت کنونی،‌ در عرصه این مشکلات قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد:  مشکلات مختلف مانند کمبود مُرغ در بازار در شان مردم نیست  و لازم است در این راستا برنامه ریزی درستی داشته باشند تا دیگر شاهد ایجاد صف برای دریافت کالاهای اساسی نباشیم.
نکونام در پایان گفت: مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند و در این شرایط نباید معضل دیگری به مشکلات آنان اضافه شود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۳۰:۰۱

4 Jun 2021