۰
plusresetminus
کارشناس مسائل سیاسی گفت: متاسفانه شاهدیم برخی از مسئولان بی‌توجه به پیام امام (ره) درخصوص ساده‌زیستی مسئولان، به جای پیاده‌سازی زهد اسلامی در زندگی‌شان به دنبال اشرافی‌گری بوده، اما باید بدانند حقوق نجومی، خانه‌های پرزرق و برق و امکانات آنچنانی مسئولان را از مردم دور می‌کند.
زندگی اشرافی برخی مسئولان نتیجه بی‌توجهی به تاکیدات امام خمینی (ره) بر ساده‌زیستی است/خون شهدای ۱۵ خرداد نظام شاهنشاهی را روانه زباله‌دان تاریخ کرد
حجت‌الاسلام داوود احمدپناه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به قرارگیری در آستانه ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام (ره) ایمان قوی به خدا داشت و خداباوری از ویژگی‌های بارز ایشان بود همچنین در کنار آن، ایمان به مردم نجیب و بزرگوار ایران داشت.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) راه و هدف خود را به خوبی شناخته بود تصریح کرد: امام راحل روحیه خستگی‌ناپذیری داشتند و هرگز سختی‌ها ایشان را از حرکت بازنمی‌داشت، بطوری‌که در زمان تبعید، ایشان چند جلد کتاب نوشتند و از همانجا رهبری مردم را انجام دادند.

احمدپناه با اشاره به ساده‌زیستی امام خمینی (ره) یادآور شد: منزل ساده امام خمینی در کنار حسینیه جماران زبانزد همه بود.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: متاسفانه شاهدیم برخی از مسئولان بی‌توجه به این پیام امام (ره) به جای پیاده‌سازی زهد اسلامی در زندگی‌شان به دنبال اشرافی‌گری بوده، اما باید بدانند حقوق نجومی، خانه‌های پرزرق و برق و امکانات آنچنانی مسئولان را از مردم دور می‌کند.

مردم در ۲۸ خرداد رئیس جمهور مورد تائید امام زمان (عج) و امام خمینی (ره) راانتخاب کنند

وی اضافه کرد: فردی که حقوق نجومی دریافت می‌کند یا خانه تجملاتی دارد نمی‌تواند درک کند که یک کارگر با حقوق پایین و کم، چطور در این گرانی می‌تواند امورات زندگی خود را  بگذراند.

احمدپناه گفت: متاسفانه امروز اقتصاد و تورم به جایی رسیده که جوانان خواب خانه‌دار شدن را باید ببینند، مسکن ملی با وجود زمین گران‌قیمت و سود بالای تسهیلات به درد جوانان نمی‌خورد و این ناشی از همان فاصله بین زندگی اشرافی برخی مسئولان و مردم است.

وی با اشاره به ۲۸ خرداد و روز انتخابات در کشور  تاکید کرد: مردم حتما در این روز رئیس جمهوری را انتخاب کنند که مورد تائید امام زمان (عج) و امام خمینی (ره) باشد و سرنوشت مملکت را به دست هر شخصی ندهند چراکه زیان انتخاب غلط در درجه اول متوجه مردم می‌شود.

تاکید امام راحل همواره بر مشارکت بالای مردم در رویدادهای مهم کشوری بود

این کارشناس مسائل سیاسی به تبلیغات سوء علیه انتخابات و تشویق مردم به عدم حضور در انتخابات اشاره و اضافه کرد: تاکید امام خمینی (ره) همواره بر مشارکت بالای مردم در رویدادهای مهم کشور بود، بنابراین مردم با چشم باز فرد اصلح را انتخاب کنند، چراکه عدم حضور در انتخابات تضییع حق خود مردم است.

احمدپناه با تاکید بر اینکه در سال‌های بعد از انقلاب شاهد تحقق بسیاری از آرمان‌های امام خمینی (ره) در کشور در همه زمینه‌ها بودیم بیان داشت: کاستی‌هایی که در حوزه‌های اقتصادی شاهد هستیم هم با کار جهادی قابل حل و رفع است.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان داشت: اگر مقایسه‌ای از زمان طاغوت و دوران بعد از انقلاب داشته باشیم، تغییرات بسیاری را شاهد خواهیم بود، در آن دوره حتی مسئولان طاغوتی اجازه صحبت به مردم نمی‌دادند، اما امروز با وجود همه نقاط ضعف مسئولان در کنار مردم هستند.

احمدپناه گفت: با بزرگ‌نمایی برخی از کاستی‌ها نباید یاس و ناامیدی به جامعه تزریق کنیم، بحمدالله بسیاری از اهداف انقلاب و امام راحل تحقق یافته و در آینده نیز شاهد تحقق هرچه بیشتر و بهتر آن‌ها خواهیم بود.

خون شهدای ۱۵ خرداد نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به زباله‌دان تاریخ انداخت

وی با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد ادامه داد: در این روز شهدای بسیاری در قم، ورامین، تهران و دیگر شهرهای کشور تقدیم اسلام و قرآن شد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: خون این انسان‌های مقدس جمع شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ نظام شاهنشاهی که ۲ هزار و ۵۰۰ سال قدمت داشت را به زباله‌دان تاریخ انداخت.

احمدپناه با اشاره به شهادت امام صادق (ع) یادآور شد: این امام بزرگوار فرصت طلایی در اختیار داشتند برای تشکیل حوزه‌های علمیه.

 این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ۴ هزار شاگرد در مکتب امام صادق (ع) و در زمینه‌های مختلف تربیت شدند و شیعیان در زمینه‌های بسیاری مدیون این امام بزرگوار هستند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۳۳:۲۰

4 Jun 2021