۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۷۷۳۱
رئیس شورای وحدت چهارمحال و بختیاری؛

حضور جوانان انقلابی و مطالبه گر در انتخابات با هدف افزایش مشارکت

رئیس شورای وحدت چهارمحال و بختیاری گفت: مجمع جوانان انقلابی و مطالبه گر همواره برای مسائل مختلف جلسه و همایش برگزار می کنند، اما الان با توجه به ایام انتخابات برنامه را به تبلیغات انتخاباتی با هدف افزایش مشارکت اختصاص داده اند.
حضور جوانان انقلابی و مطالبه گر در انتخابات با هدف افزایش مشارکت
مراد کاظمی رئیس شورای وحدت چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: مجمع جوانان انقلابی و مطالبه گر همواره برای مسائل مختلف جلسه و همایش برگزار می کنند،  اما الان با توجه به ایام انتخابات برنامه را به تبلیغات انتخاباتی با هدف افزایش مشارکت اختصاص داده اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مجمع جوانان انقلابی تبدیل به ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی شده است.

کاظمی ادامه داد: در این گردهمایی علاوه بر جوانان مجموعه ، از جوانان دیگر نیز حضور پیدا کرده اند .

وی بیان داشت: هدف ما در درجه اول بالا بردن مشارکت بوده  که برای اینکار  راهکارهای مختلفی نیز ارائه شده است.

کاظمی با تاکید بر اینکه اگر مردم در ستادها حضور داشته باشند قطعا مشارکت بالا می رود افزود:لازم است ستادهای مردمی کسانی که به  صورت خودجوش و مستقل هستند تشکیل شود تا از این طریق مشارکت در انتخابات هم بالا رود.

وی بیان داشت: به خاطر کرونا و مسائل اقتصادی و معیشتی پیش آمده ، مردم یک مقدار دلسرد شده اند که لازم است راهکار های مناسب ارائه شود تا مردم از حالت نا امیدی خارج شوند.

کاظمی یادآور شد: هر خانه یک ستاد بسیار کار  ارزشمندی است که اگر عملیاتی شود نه تنها برای انتخابات بلکه برای موارد دیگر از جمله فرهنگ سازی و رسیدگی به امور مردم  از این روش می توان استفاده کرد.
 
کاظمی خاطر نشان کرد: امیدواریم بخشی از خانه ها و محلات، هر خانه یک ستاد را عملیاتی کنند.
 
وی ابراز کرد: علاوه بر اینکه بحث مشارکت و رای دادن مد نظر ماست ، برای فرد اصلح لازم است فرهنگ هرخانه یک ستاد هم درست شود.
 
کاظمی اضافه کرد: شبکه رای دهندگان که اگر هر نفر پنج نفر دیگر را متقاعد کند که در انتخابات مشارکت داشته باشد و به گزینه مورد نظر رای دهند ، می توانند هر ۲۴ ساعت دو نفر را جذب کند، و در روزهای دیگر تنها یک گزارش از پایین دست بگیرند و به بالا دست بدهند، می تواند بالای ۷۰ درصد استان را تحت پوشش قرار دهد و از این طریق نه تنها مشارکت بالا می رود بلکه اهداف دیگر نیز حاصل خواهد شد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۵۲:۵۳

3 Jun 2021