۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۷۷۲۷
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد بیان کرد

تمایل مردم به مصرف گوشت مرغ در سایه گرانی گوشت قرمز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد گفت: گران شدن گوشت قرمز باعث روی آوردن مردم به استفاده از گوشت مرغ شده است.
تمایل مردم به مصرف گوشت مرغ در سایه گرانی گوشت قرمز
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالرضا علی‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد، در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در بحث مرغ، مشکلاتی زیادی را شاهد بودیم، زمانی مشکل تأمین نهاده‌های دامی بود، سپس گرانی‌ها و عدم تزریق مرغ به بازار پیش آمد و بعد از آن خروج غیرقانونی مرغ از استان را شاهد هستیم، اما با وجود همه این‌ها باید مرغ تأمین و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: گران شدن گوشت قرمز باعث روی آوردن مردم به استفاده از گوشت مرغ شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد ادامه داد: چهارمحال و بختیاری خود تولیدکننده مرغ است اما برنامه‌ریزی خوبی در این خصوص صورت نمی‌گیرد، چرا باید از جوجه‌ای استفاده شود که مشکل دارد و بعد از 45 روز به وزن مناسب نمی‌رسد.

علی‌محمدی عنوان کرد: نباید از خود صلب مسؤولیت کنیم و تقصیر را به گردن دیگران بیندازیم، مشکلات را بپذیریم و حرف صحیح را به مردم بزنیم، مردم چگونه مسؤولان را قضاوت خواهند کرد؟ آیا نظر آن‌ها این نیست که مدیریت استان نتوانسته از پس مدیریت بازار مرغ بربیاید.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت حال حاضر بازار مرغ در چهارمحال و بختیاری به‌گونه‌ای نیست که حتی برای یک روز کشتارگاه‌ها تعطیل شود، باید بررسی شود که مرغ از چه مسیرهای از این استان خارج می‌شود، واقعاً این وضعیت بازار پسندیده مردم نیست.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۷:۳۲

2 Jun 2021