۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۴۷۷۱۶
رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری:

اعمال ممنوعیت تردد بین‌استانی در تعطیلات نیمه خرداد در مبادی چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ممنوعیت سفرهای بین استانی در تعطیلات پیش رو خبر داد. 
اعمال ممنوعیت تردد بین‌استانی در تعطیلات نیمه خرداد در مبادی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ ایرج حسین پور رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برابر تصمیمات اتخاذ شده در هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و با توجه به شرایط شکننده موجود، سفرهای مصادف با تعطیلات نیمه خرداد به استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور ممنوع می باشد.

وی زمان اعمال محدودیت تردد را از ساعت 1200 روز چهارشنبه 12 خرداد تا ساعت 1200 روز دوشنبه 17 خرداد عنوان کرد و افزود: این محدودیت هیچ استثنایی نداشته و تمام رنگ‌بندی‌ها را شامل می‌شود.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ممنوعیت مسافرت مشمول سفر با سیستم حمل و نقل عمومی (هواپیما و اتوبوس) نمی‌شود و همچنین خودروهای عمومی، امدادی، انتظامی، خدماتی و خودروهای حمل کالاهای اساسی، حسب نیاز مجاز به تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان است.

حسین پور با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا در چهارمحال و بختیاری، از عموم هموطنان خواست همانند گذشته با درک صحیح از شرایط، با پلیس همکاری نموده و از تردد غیرضروری به این استان پرهیز نمایند.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علاوه‌بر فعال‌سازی دوربین‌های جاده‌ای، عوامل پلیس راهور و پلیس راه در معیت مامورین انتظامی وضعیت تردد خودروها را کنترل و مدیریت کرده و در صورت مشاهده تخلف و تردد غیرمجاز، خودروهای متخلف برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۹:۵۱

2 Jun 2021