۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۷۷۱۳
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع):

انتخابات پرشور و انتخاب اصلح، مظهر تحقق حماسه سیاسی است

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: حضور حداكثری در انتخابات و انتخاب اصلح مظهر تحقق حماسه سیاسی است.
انتخابات پرشور و انتخاب اصلح، مظهر تحقق حماسه سیاسی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) در جمع بسیجیان شهرستان سامان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستای خردادماه سال جاری اظهار کرد: حضور حداكثری در انتخابات پیش رو و انتخاب كاندیدای اصلح  مظهر تحقق حماسه سیاسی است و به همه آحاد مردم توصیه می‌نمایم ضمن حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی، در انتخاب كاندیدای اصلح دقت کافی داشته باشند.

وی افزود: داشتن تجربه افرادی که انتخاب می‌شوند در تعیین سرنوشت آینده کشور و مردم بسیار مهم و اثرگذار است و باید در انتخابات دقت کنیم و فکر کنیم ببینیم چه کسی می‌تواند در حل مشکلات کشور و مردم بیشترین اثر را بگذارد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) تصریح کرد: رعایت تقوای الهی در جای‌جای دین و کتاب آسمانی‌ ما یعنی قرآن کریم سفارش شده است و انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که باید در آن رعایت تقوا بشود و چه آن‌هایی که انتخاب می‌شوند و چه آنانی که انتخاب می‌کنند باید تقوا را در تصمیماتشان لحاظ نمایند.

اکبری در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اشاره کرد و گفت: اینکه در انتخابات ریاست جمهوری یا شوراهای اسلامی شهر و روستا چه فرد یا افرادی منتخب مردم شوند مهم است؛  اما بسیار مهم‌تر آن  است که در انتخابات، مردم حضوری پرشور و حداکثری داشته باشند، تا اسباب یأس و ناامیدی و شکست توطئه‌های دشمنان میهن اسلامی را فراهم نمایند.

وی در پایان عنوان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شرایطی برگزار می‌شود كه نظام سلطه تلاش زیادی برای ممانعت از حضور مردم پای صندوق‌های رأی می‌کند و این در حالی است كه مردم ما بارها به استكبار جهانی و وابستگان آن‌ها نشان دادند كه برای تقویت نظام و پیروی از ولایت‌فقیه در انتخابات حضور مقتدرانه‌ای دارند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۴۲:۵۴

1 Jun 2021