۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۷۷۰۷
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

پرداخت صدقه روزانه با استفاده از روش‌های الکترونیکی

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه و یا کارت‌های بانکی صدقه خود را الکترونیکی پرداخت کنند.
پرداخت صدقه روزانه با استفاده از روش‌های الکترونیکی
به گزارش جهانبین نیوز؛ جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحالوبختیاری اظهار کرد: در راستای تسهیل در پرداخت صدقات و رعایت اصول بهداشتی، روش‌های پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

وی بابیان اینکه ارسال عدد یک به شماره 8877  ازجمله این روش‌ها است، افزود: دارندگان تلفن همراه می‌توانند با ارسال عدد یک به این شماره سرویس صدقه پیامکی را فعال کنند و با تعیین مبلغ مورد نظر، به صورت خودکار تا زمان دلخواه به صورت روزانه صدقه خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری مراجعه به سایت www.emdad.ir را از دیگر روش‌ها عنوان و مطرح کرد: این روش با استفاده از کارت بانکی و استفاده از رمز دوم اینترنتی انجام می‌شود.

محمدی ادامه داد: همچنین مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوی #8877* و تعیین مبلغ مورد نظر صدقه خود را پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: دانلود و نصب آپ سنا از سایت کمیته امداد www.emdda.ir و یا فروشگاه phay (از طریق تلفن همراه) از دیگر روش‌های پرداخت الکترونیکی صدقه است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان طی دو ماه ابتدای سال 636 میلیون و 800 هزار تومان صدقه پرداخت کرده‌اند گفت: صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان براساس دستورات دینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازمندان همان منطقه اختصاص می‌یابد.

محمدی با بیان اینکه محل هزینه‌کرد صدقات از پیش و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعیین می‌شود ادامه داد: احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۰۹:۳۵

1 Jun 2021