۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۷۶۹۰
مدافع – هافبک پرسپولیس در جمع شاگردان اسکوچیچ

بازگشت ناگهانی نعمتی به تیم ملی/ دعوت شبانه به اردو در توییتر!

بازیکن پرسپولیس خبر از حضورش در تیم ملی در اردوی کیش داد و امروز به جزیره سفر می کند تا به اردوی تیم ملی ملحق شود.
بازگشت ناگهانی نعمتی به تیم ملی/ دعوت شبانه به اردو در توییتر!
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک نعمتی مدافع – هافبک پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد. نعمتی در پیغامی شبانه توئیتری و شبانه و در شرایطی که با توجه به تعطیلی تمرین پرسپولیس راهی مرخصی و مسافرت به امارات شده بود، خبر از دعوتش به تیم ملی داد.

او در پیغامی با اشاره به اینکه از دوبی به تهران خواهد آمد و از تهران راهی کیش (محل اردوی تیم ملی) می‌شود، از اضافه شدن خود به لیست تیم ملی خبر داد.

این در حالیست که غیبت نام نعمتی در لیست جدید تیم ملی با توجه به حضور ثابت او در دو اردوی قبلی یکی از نکات عجیب لیست اسکوچیچ بود.

شاید بازگشت غیرمنتظره سیامک نعمتی دو روز پیش از سفر تیم ملی به بحرین، به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی باشد و اسکوچیچ با دعوت مدافع راست پرسپولیس که توانایی بازی در میانه میدان و دو پست وینگر چپ و راست را هم دارد، پیشدستی کرده و جانشین او را انتخاب نموده است.

نکته عجیب اینکه دعوت از نعمتی برای حضور در اردوی تیم ملی به شکل رسمی اعلام نشده و تنها این بازیکن آن را در حساب شخصی خود رسانه ای کرده.

در حال حاضر در پست دفاع راست صادق محرمی و دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارند و دعوت از نعمتی که در دو اردوی قبلی حاضر بوده رقابت را به حداکثر خواهد رساند.

انتهای پیام/ ۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۱:۱۴

30 May 2021