۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۷۶۸۷
امام‌جمعه فارسان؛

رأي را از روي بصيرت و شناخت بدهيد نه قوم‌گرايي و قبيله محوري

حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه فارسان گفت: به جوان يا ميان‌سال بانشاط مؤمن و متعهد و متخصص در امورات شهري راي بدهيد، مسئله را سياسي نکنيد، ما امروز افراد عمل گرا و عملياتي ميخواهيم؛ که با ايمان و جهادي شروع کنند و اين شهر و منطقه و را نجات بدهند.
رأي را از روي بصيرت و شناخت بدهيد نه قوم‌گرايي و قبيله محوري
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ پيرامون انتخابات ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: شوراي شهر بايد مجموعه‌اي از افراد با کارايي‌هاي مختلف که به درد مديريت شهري بخورند باشد لذا به سابقه کاري و رشته تحصيلي و توانائي‌هاي افراد در اين زمينه‌ها توجه داشته باشيد  فرد خوبي باشد اما از عمران و شهرسازي و شهرداري اطلاعي نداشته باشد که ضرر خواهد زد، به‌راحتي سرش کلاه مي‌گذراند، فقط آدم خوبي بودن که ملاک نيست.
 
وي افزود: البته افرادي که در مسائل فرهنگي و اجتماعي توانمند هستند هم بايد در مجموعه باشند و ما به آن‌ها هم احتياج داريم، همه افراد را نبايد از يک سنخ انتخاب کرد، در هر شهري هر تعدادي که نياز است بايد از توانمندي مختلف در آن مجموعه‌ها قرار بگيرد.
 
ملک پور تصريح کرد: رأيتان را از روي بصيرت و شناخت و تحقيق بدهيد نه قوم‌گرايي و قبيله محوري -که ديده مي‌شود پدرخوانده هاي اقوام مختلف پشت پرده تلاش‌ها مي‌کنند. اساساً از کانديداها بپرسيد براي ورود به شورا چه تخصصي دارند؟
 
وي اظهار داشت: بپرسيد شمايي که تصميم گرفتيد بياييد و کانديدا شديد که خدمت به مردم بکنيد و اين خدمت به مردم را هم خيلي غليظ ميگويند اين آقايان، خوب شما چه تواني داريد که مي‌خواهيد خدمت کنيد؟ در مديريت شهري با مشکلاتي که وجود دارد و عده‌اي از مسئولين شهري با شهر مثل بچه يتيمي که کسي را ندارد و مي‌شود حقش را خورد رفتار کرده‌اند، چه خدمتي مي‌خواهند بکنند؟
 
امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: به جوان يا ميان‌سال با نشاط مؤمن و متعهد و متخصص در امورات شهري رأي بدهيد. مسئله را سياسي نکنيد ، ما امروز افراد عمل‌گرا و عملياتي مي‌خواهيم، که با ايمان و جهادي شروع کنند و اين شهر و منطقه و را نجات بدهند.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۷:۰۶

1 Jun 2021