۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۷۶۶۷
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري گفت:

حضور در انتخابات تکلیف واجبی است که بر گردن همه ماست

سردار اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز پشتيباني از انقلاب در هر زمينه اي تکليف شرعي است و حضور در انتخابات نيز تکليفي واجب است که بايد يک حضور حداکثري صورت بگيرد.
حضور در انتخابات تکلیف واجبی است که بر گردن همه ماست
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ سردار پاسدار علي محمد اکبري به مناسبت هفته مقاومت و آزادسازي خرمشهر قهرمان در جمع بسيجيان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسج شهرستان لردگان گفت: ۳۱ شهريور دشمن با تمام وجود به خاک کشور حمله کرد و در خرمشهر حدود ۴۰ روز مردم مقاومت کردند.

وي افزود: وقتي مي گويند خرمشهر را خدا آزاد کرد واقعا به همين صورت است زيرا با طراحي بعثي ها بازگرداندن خرمشهر کار بسيار سختي بود ولي اين معجزه خداوند بود که خرمشهر از دست جنايتکاران بعثي آزاد شد.

سردار اکبري اظهار داشت: امام در خصوص فتح خرمشهر فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد، که اين سخن به خاطر پيچيدگي‌هايي که در فتح اين شهر بود زده شد چون دشمنان قسم خورده آمده بودند در خرمشهر بمانند و براي هميشه اين شهر را از ايران جدا کنند.

 فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري افزود: در جنگ خرمشهر بيش از ۴۰ هزار بعثي حضور داشت که بيش از ۱۷ هزار کشته و ۱۹ هزار اسير از اين رژيم گرفته شد که البته اين ارقام در کتاب‌هاي کمتر از واقعيت نوشته شده است.

وي در ادامه بيان داشت: امتحان‌هاي بسيار سختي بعد از ۸ سال دفاع مقدس در مقابل نظام قرار گرفت که انتخابات پيش رو نيز يکي از اين امتحانات مي‌باشد زيرا که قرار است کسي به عنوان رئيس‌جمهور انتخاب شود که بخش زيادي از مشکلات مديريتي جدا از تحريم‌ها هستند و به اين مقوله برمي‌گردد.

فرمانده سپاه استان با بيان اينکه حضور حداکثري و انتخاب فرد اصلح نياز روز نظام مقدس است، تصريح کرد: مردم چهارمحال و بختياري در عمليات الي بيت المقدس نقش ويژه‌اي داشتند که بيش از ۳۵۰ نفر از رزمندگان استان در قالب يگان‌هايي همچون لشکر امام حسين(ع) و لشکر ۸ نجف  حضور داشتند و ۸۰ شهيد تقديم نظام کردند.

اکبري تاکيد کرد: امروز پشتيباني از انقلاب در هر زمينه اي تکليف شرعي است و حضور در انتخابات نيز تکليفي واجب است که بايد يک حضور حداکثري صورت بگيرد.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري در پايان گفت: مردم شريف لردگان هميشه حضور حماسي و حداکثري پاي صندوق هاي راي داشتند و اين ظرفيت خوب وجهه مثبتي از شهرستان در استان و حتي کشور مي سازد، کانديدها رقيبي در حوزه انتخابات هستند اما دشمن نيستند، بايد در انتخابات برادرانه فعاليت کنند و احترام متقابل را رعايت کنند.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۸:۱۲

27 May 2021