۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۷۶۴۶
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران ؛

شهید قاسم سلیمانی، مرام پهلوانی را در بین همه مردم حفظ کرد

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان گفت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره بزرگ پهلوان اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از اهداف برنامه این سازمان در هفته فرهنگ پهلوانی و مرام زور خانه ای می باشد.
شهید قاسم سلیمانی، مرام پهلوانی را در بین همه مردم حفظ کرد
 جعفر کیوانی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ در خصوص هفته ورزش پهلوانی و روز خانه ای اظهار کرد: هشتم خرداد هر ساله به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای مشخص شده که با ابلاغیه سازمان بسیج ورزشکاران کشور و همچنین از سوی معاونت فرهنگی توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور، دوم تا هشتم خرداد ماه سال جاری به عنوان هفته ی ترویج فرهنگ و مرام پهلوانی مشخص شد.

وی افزود: در هفته فرهنگ پهلوانی این سازمان جلسه ای را با اداره ورزش و جوانان شهرکرد ، هیات پهلوانی و زورخانه بومی محلی و مسئولین شهرستانی داشته که تاکنون برنامه های متنوعی از جمله اهدای 50 بسته معیشتی به نیازمندان توسط بچه های زورخانه ،تجلیل از رزمندگان آزاد سازی خرمشهر در روز سوم خرداد ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان و تجلیل از مرشدان زورخانه ای در شهرستان های استان توسط این سازمان برگزار شد.

کیوانی با اشاره به مرام پهلوان بزرگ کشور شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:تمامی برنامه های جاری در این هفته برای زنده نگاه داشتن یاد خاطره سرداران بزرگ اسلام همچون سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به معنای واقعی مرام پهلوانی را برای همیشه در میان تمامی جوامع مسلمان و غیر مسلمان حفظ کرد ، صورت می گیرد.

وی افزود: تا پایان هفته فرهنگ و مرام پهلوانی این سازمان برنامه های دیگری را اجرا میکند از جمله تجلیل از پرستاران و کادر درمان در حوزه بهداشت و سلامت استان ،غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام در تپه نورالشهدای شهرکرد و قرائت زیارت عاشورا و در روز آخر نیز تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان را خواهیم داشت.

کیوانی در آخر پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ دوازده روزه با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود:ملت بزرگ فلسطین همچنان متشکر دستاورد های مرد میدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی هستند و توانستند با اقتدا به این مرد بزرگ در این جنگ دوازده روزه همچون پهلوان بزرگ مقاومت پیروز میدان گردند.

انتهای پیام /1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۵:۵۷

26 May 2021