۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۷۶۴۳
دبیر مجمع نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری؛

مردم شعار نمی خواهند/برای حل مشکلات راهکار عملی بدهید

دبیر مجمع نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری گفت: از فضای مجازی باید به صورت همه جانبه و قوی با بکار گیری تیم های ماهر و مسلط استفاده گردد.
مردم شعار نمی خواهند/برای حل مشکلات راهکار عملی بدهید
مراد کاظمی دبیر مجمع نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری و فرماندار سابق شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛اظهار کرد:یکی از موضوعاتی که باعث کاهش مشارکت مردمی در انتخابات میشه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است،و راه کاری که تاثیرات این معضل را کاهش می دهد برنامه و دیدگاه های نامزد های انتخاباتی و نه تنها نامزد ها بلکه کارشناسان و صاحب نظران کشور است که با ظرافت مطرح می کنند .

وی با اشاره به اینکه دیگر مطالب شعاری برای مردم دیگر باور کردنی نیست و کاندیداها باید راهکارهای عملی ارائه دهند افزود:نامزد های انتخاباتی می بایست برای کنترل تورم و مهار مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید راهکار عملی بیان کنند و حتی مراحل انجام کار و بهره مندی مردم و امیدواریی مردم نسبت به این طرح انجام بپذیرد.

کاظمی با توجه به اینکه کاندیداها از چند ماه پیش برای بستر سازی انتخابات برنامه ریزی هایی انجام داده بودند و رفت آمد هایی داشتند ابراز کرد: دومین مشکل برای کاهش شرکت حداکثری مردم در انتخابات محدودیت های کرونایی موجود در کشور که موجب شده تا تنور انتخابات خیلی داغ نباشد و جلسات انتخاباتی و رفت و آمد ها مثل سابق انجام نگیرد، کرونا خواسته یا ناخواسته برای تبلیغات نامزدها و همچنین برای نشست های انتخاباتی آنان محدودیت هایی را ایجاد کرده است ولی در این خصوص میبایست دولت در باب نشست های انتخاباتی و دیدار مردم با کاندیداها برای هر استان یک مکان وسیع که از نظر پروتکل های بهداشتی هیچ گونه مشکلی نداشته باشد را در نظر بگیرد.

وی بیان کرد: در استان ما نیز ورزشگاه های روباز همچون ورزشگاه انقلاب و یا تختی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شود و این محل برای برگزاری جلسات نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد و نماینده استانداری و فرمانداری ها به همراه تیم نظارتی ستاد کرونا در آنجا حضور داشته باشند تا تشکل های سیاسی و ستاد ها متعهد بر رعایت قوانین گردند و در نهایت از مردم و افراد دعوت کنند تا با رعایت پروتکل ها در این مجامع حضور پیدا کنند زیرا که خود این کار باعث می شود تا شور انتخاباتی ایجاد گردد.

وی افزود:راه حل دیگر افزایش مشارکت مردم در انتخابات این است که مسئولان دولت و مسئولان اجرایی انتخابات در کلان شهر ها و مراکز استان ها خودشون بنر های مشترکی را با همکاری دیگر نهادها برای کاندیداها در نظر بگیرند و در سطح شهر و معابر عمومی و میدان ها نصب کنند تا تحولی برای داغ شدن تنور انتخابات ایجاد شود.

وی بیان کرد:اخلاق انتخاباتی از دیگر مسائل مهم و دخیل در بحث مشارکت مردمی می باشد که نامزد های انتخاباتی نبایستی نسبت به یکدیگر دروغ و تهمت و افترا بزنند و حرف و شعار های فریبنده به مردم نزند زیرا که مردم باور نمی کنند.

کاظمی با اشاره به تاثیر بستر فضای مجازی نسبت به مشارکت خداکثری مردم افزود: از فضای مجازی باید به صورت همه جانبه و قوی با بکار گیری تیم های ماهر و مسلط استفاده گردد.

 کاظمی بیان کرد:رای شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها نیز میتواند موجب دلسردی افرادی که به نحوی کاندیدای مورد نظرشون تایید نشده است، باشد و این می تواند بر مشارکت عمومی مردم تاثیر منفی بگذارد، اما رسانه های موجود اعم از مطبوعات،فضای مجازی ،صدا و سیما و دیگر رسانه ها میتوانند با ارائه برنامه های جبرانی در این موضوع موجب گردند تا دیدگاه عمومی مردم نسبت به کثرت تعداد نامزد ها تغییر کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید برای مردم تببین مسئله شود که کسی که میخواهد نامزد ریاست جمهوری شود باید از رجال سیاسی باشد و این موضوع یعنی تعداد آنها نمیتواند زیاد باشد.

انتهای پیام/1030ج




 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۵۹:۱۰

31 May 2021