۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۷۶۳۸
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ادامه روند افزایشی دما در چهارمحال و بختیاری/ رگبار و رعد و برق از بعدازظهر امروز استان را فرا می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روند افزایشی دما در این استان همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر امروز بارش‌های رگباری آغاز شود.
ادامه روند افزایشی دما در چهارمحال و بختیاری/ رگبار و رعد و برق از بعدازظهر امروز استان را فرا می‌گیرد
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای بعدازظهر امروز افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار قرار داریم احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها به‌صورت نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

چراغ‌پور خاطرنشان کرد: به عشایر، دامداران و گردشگران توصیه می‌شود در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نداشته باشند چراکه احتمال رخداد رعد و برق و اصابت ساعقه وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین کوهنوردان، دامداران و گردشگران از صعود به ارتفاعات برای امروز بعدازظهر خودداری کنند.

وی ادامه داد: این ناپایداری‌ها برای فردا با شدت کمتری ادامه خواهد داشت و در روزهای پایانی هفته آسمان صاف تا قسمتی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

چراغ‌پور بیان داشت: در روزهای گذشته از نظر دمایی شاهد افزایش دما بودیم و روند افزایشی دما همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختياري گفت: امروز صبح شهرکرد و بلداجی با کمینه دمای هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان بودند و در گرم‌ترین دما طی ۲۴ ساعت گذشته لردگان با بیشینه دمای ۳۲ درجه به‌عنوان گرم‌ترین ایستگاه ثبت شده و دمای فعلی شهرکرد ۱۵ درجه بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۳:۳۹

25 May 2021