۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۷۶۳۷
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد

جاده ورودی شهرک صنعتی شهرکرد آسفالت می‌شود

بعد از کش و قوس‌های فراوان جاده ورودی شهرک صنعتی شهرکرد آسفالت می‌شود.
جاده ورودی شهرک صنعتی شهرکرد آسفالت می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ ورودی شهرک صنعتی شهرکرد چند سالی است به وضعیت نامناسبی دارد که باعث اعتراض افرادی شده که روزانه از این محور تردد دارند.

این جاده خارج از محدوده شهرک صنعتی شهرکرد واقع شده است به همین دلیل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری تاکنون برای آسفالت آن اقدام نکرده، کما اینکه این شرکت زیرسازی محور را انجام داده است.

بعد از حدود دو سال از دستور استاندار چهارمحال و بختیاری برای آسفالت این جاده، قرار است آسفالت ورودی شهرک صنعتی شهرکرد انجام می‌شود.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص آسفالت جاده ورودی اصلی شهرک صنعتی شهرکرد اظهار کرد: زیرساخت این محور از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی ایجاد شده است و آسفالت آن نیز به‌زودی انجام می‌شود.

وی افزود: این جاده در شرکت شهرک‌های صنعتی محور تردد عمومی نیست لذا برای انجام آسفالت در این مکان نیازمند برخی مجوزها بودیم که گویا مشکل حل شده است.

حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: طبق صورت‌جلسه‌ای که منعقد شده است و ماشین‌آلات از چند روز قبل در محل مستقر شده‌اند و عملیات آسفالت این محل به‌زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۱:۱۹

25 May 2021