۰
plusresetminus
نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری طی دو عملیات پلیسی، موفق به کشف ۳۲۰ دام مسروقه در شهرکرد به ارزش ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون و ۶۸۰ کیلو چوب جنگلی قاچاق در خانمیرزا کردند.
اخبار نیروی انتظامی از کشف ۳۲۰ دام مسروقه در شهرکرد تا کشف چوب قاچاق در خانمیرزا
به گزارش نیروی انتظامی چهارمحال و  بختیاری طی دو عملیات پلیسی، موفق به کشف ۳۲۰ دام مسروقه در شهرکرد به ارزش ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون و ۶۸۰ کیلو چوب جنگلی قاچاق در خانمیرزا کردند. 

منوچهر امان‌اللهی فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی از وجود چندین رأس دام مسروقه در شهرستان شهرکرد مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۳۲۰ رأس گوسفند مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این عملیات ۹ نفر سارق احشام و یک مالخر دستگیر، چهار دستگاه خودرو سارقان توقیف و سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف شد.

امان اللهی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، خاطرنشان کرد: ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۶۸۰ کیلو چوب جنگلی قاچاق در خانمیرزا

امیر انتظامی نیافرمانده نیروی انتظامی شهرستان خانمیرزا گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های طبیعی، ماموران کلانتری ۱۱ خانمیرزا در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به دو دستگاه سواری سمند و یک دستگاه وانت پیکان مظنون شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی با رعایت نکات ایمنی این خودروها را متوقف و در بازرسی از آنها، در مجموع ۶۸۰ کیلو چوب جنگلی قاچاق کشف، خودروها را توقیف و به همراه سه راننده جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت دادند.

سرهنگ انتظامی نیا در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان محصولات جنگلی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۶:۲۰

22 May 2021