۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۷۵۹۶
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردل خبرداد:

اجراي 20 برنامه بزرگداشت سوم خرداد در اردل

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل از برگزاري 20 برنامه به صورت حضوري و مجازي به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر در اين شهرستان خبر داد.
اجراي 20 برنامه بزرگداشت سوم خرداد در اردل
سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت فرا رسيدن سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر با بيان اينکه از جمله تاريخي حضرت امام خميني(ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد مي‌توان به ارزش و بزرگي عمليات بيت‌المقدس پي برد، گفت: عمليات بيت‌المقدس نقطه عطف و يکي از بزرگ‌ترين و مهم‌ترين عمليات دوران دفاع مقدس بود که جريان جنگ را تغيير داد و باعث تقويت روحيه پيروزي در رزمندگان شد که به همين مناسبت  20 برنامه در سطح شهرستان اردل  در سال جاري برگزار خواهد شد.

موسوي با اشاره به اهميت سالروز آزاد سازي خرمشهر و لزوم انتقال ارزش هاي دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان افزود: سوم خرداد يکي از مهمترين و بارزترين روزهاي انقلاب اسلامي است.

وي از برگزاري نشست‌ هاي بصيرتي و خاطره گويي، ديدار با خانواده هاي شهدا، عطظ افشاني گلزار شهدا، مسابقات ورزشي، توزيع کمک هاي مومنانه برگزاري مراسم نور افشاني و تجليل از کادر درماني شهرستاني اردل بعنوان مهمترين برنامه هاي اجرايي به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر ياد کرد که توسط اعضاي کارگروه فرهنگي شهرستان با محوريت ناحيه مقاومت بسيج  اردل اجرا مي شود.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۱:۵۲

21 May 2021