۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۷۵۸۷
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد؛

مطالبه گری از مسئولان را فراموش نکنید/ برخی ها مفهوم عدالت را مخدوش کرده اند

حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد گفت: مطالبه گری از مسئولان را فراموش نکنید از آن ها بخواهید و مطالبه کنید.
مطالبه گری از مسئولان را فراموش نکنید/ برخی ها مفهوم عدالت را مخدوش کرده اند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پیش از ظهر امروز در آئین دیدار سران قبایل وطوایف عشایری اظهار کرد:نظام ذاتا خدوم است،ذات نظام ذات گره گشایی و محروم زدایی است زیرا که ذات نظام اسلام است و اسلام در ذات خود عیبی ندارد.

وی افزود:مجریان با عملکرد بد موجب دلسردی مردم و دیگران می شوند ،یک مدیر نا مسلمانی میکند موجب ایجاد نگرانی می شود،نامسلمانی بعضی آدم هارا نباید بر گردن نظام جمهوری اسلامی گذاشت زیرا که ذات نظام ذات خدمت و خدمتگزاری است.

نکونام با اشاره به بیانات گره گشا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد:مطالبه گری از مسئولان را فراموش نکنید از مسئولین بخواهید و مطالبه کنید، عدالت رهبری که همیشه مدام از آن یاد می کنند عدالتی است که تبعیض در سهمیه ها ، برق ، امکانات ، بهداشت و درمان و انواع خدمات در آبرسانی نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته دولت مردانی بروی کار آمدند و تبعیض را ریشه دار کرده و عدالت را مخدوش کرده اند افزود: متاسفانه فاصله طبقاتی در جامعه زیاد شده است ،بعضی آقایان خلاف اهداف امام و رهبری عمل کرده اند ولی اینان منتخب مردم بوده اند و نمیشود با آنها مقابله کرد.

حجت الاسلام نکونام بیان کرد:انتخاب ریاست جمهوری بر خلاف نظر عده ای که میگویند رئیس جمهور اختیاری ندارد یعنی کل مدیریت کشور،رئیس جمهور حداقل 80 درصد اختیاردار کشور است.

وی در پایان جلسه ابراز کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند ،رفع مشکلات کشور در انتخاب درست است،باید کارها را بدست توانمندان ،باور مندان انقلاب و مردم و محرومین سپرد، اقتصاد رو بنایی است که زیربنای آن یعنی اخلاق ،سبک زندگی ،اسلامی حرکت کردن ،دین محور حرکت کردن آسیب می بیند.


 انتهای پیام /1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۸:۰۵:۰۱

19 May 2021