۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۷۵۵۸
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

کمک بیش از یک میلیارد ریالی خیرین و روزه‌داران در قالب فطریه به بهزیستی

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید سعید فطر مردم استان بیش از یک میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند.
کمک بیش از یک میلیارد ریالی خیرین و روزه‌داران در قالب فطریه به بهزیستی
به گزارش جهانبین نیوز؛ نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۳۱۰ پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره و کفاره روزه‌داران توسط بهزیستی در سطح استان مستقر شده بود که با توجه به اجرای طرح یکسان‌سازی جمع‌آوری زکات فطریه، به‌صورت واحد در  محل برگزاری نماز عید سعید فطر و معابر اصلی جمع‌آوری زکات فطریه را بر عهده داشتند.

وی با بیان اينکه مردم استان بیش از یک میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند خاطرنشان کرد: از این میزان یک میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال فطریه عام ، ۸۱ میلیون و ۵۰ هزار ریال سهم سادات، ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال نیز کفاره بوده است.

عسگری ادامه داد: سال گذشته نیز سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال زکات فطریه به سازمان بهزیستی پرداخت شد که این مبلغ در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد. 

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۲:۲۱

17 May 2021