۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۷۵۵۶
کارشناس مسائل سیاسی؛

کاندیداهای انتخاباتی آیه یاس نخوانند/ هیچگونه حقی برای تخریب کاندیدایی نداریم

مجتبی صالحی فر کارشناس مسائل سیاسی گفت: از هرگونه تخریب نامزد ها می بایست جلوگیری شود چراکه تمامی این افراد در باب جمهوری اسلامی ثبت نام کرده اند و شورای نگهبان نیز در باب نظارت استصوابی خود عده ای که شرایط مناسب دارند تا در گردانه انتخاباتی بمانند تایید و یا عدم صلاحیت افراد را اعلام می کند.
کاندیداهای انتخاباتی آیه یاس نخوانند/ هیچگونه حقی برای تخریب کاندیدایی نداریم
 مجتبی صالحی فر کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  در رابطه با انتخابات 1400 اظهار کرد:  از هرگونه تخریب نامزد ها می بایست جلوگیری شود چراکه تمامی این افراد در باب جمهوری اسلامی ثبت نام کرده اند و شورای نگهبان نیز در باب نظارت استثبابی خود عده ای که شرایط مناسب دارند تا در گردانه انتخاباتی بمانند تایید و یا عدم صلاحیت افراد را اعلام می کند، پس هیچگونه حقی برای تخریب کاندیدایی نداریم.

وی افزود:اولین مشکل در بحث انتخابات ایجاد چند دستگی میان تعداد زیادی از افرادی که وابسطه به جریان انقلاب هستند که به عنوان کاندیدا در عرصه انتخابات ثبت نام  کرده اند ، همچنان که در جریان مقابل یعنی اصلاحات ، کارگزاران و جریانی که موسوم هست به جریان اعتدال وحدت در بین نامزد ها رنگ بیشتری را دارد.

صالحی فر ابراز کرد:بعضی از شعار ها و اشاراتی که در جریان فتنه و جریان انحراف دارد اتفاق می افتد شعار های نزدیک بهم هستند پس اینها بر علیه ارکان اصلی نظام تا نظارت استصوابی شورای نگهبان را دامن می زنند.

همچنین صالحی فر بیان کرد:افراد شاخص با توجه به شرایطی که موجود هست برای رفع محرومیت جامعه و بیشتر به خاطر بحث معیشیت مردم و رقابت با ناکار آمدی و فساد و نه برای رقابت با نامزد های انتخاباتی به عرصه آمده اند.

وی ادامه داد: فضای تخریب و دوقطبی در این انتخابات بسیار بیشتر از شرایط انتخابات در سالهای 1384،1388،1392،1396 یعنی دوقطبی که از مذاکره در برابر میدان با صوت پخش شده از شبکه های وابسطه به عربستان صورت گرفت، ما هر چه در انتخابات جلوتر می رویم شاهد این دو قطبی ها با غلظت بیشتری هستیم.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۰۲:۰۴

17 May 2021