۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۷۵۰۳
مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) خبر داد

تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز «شهید سلیمانی» در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) از تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز «شهید سلیمانی» در چهارمحال و بختیاری
هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: این قرارگاه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تشکیل شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) محرومیت‌زدایی، رفع مشکلات زیرساختی فضاهای آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کم برخوردار و تلاش در راستای ارتقای عدالت آموزشی را از اهداف تشکیل این قرارگاه برشمرد.

وی با اشاره اینکه این قرارگاه در حوزه‌های احداث، تعمیر و بازسازی مدارس در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری خدمت ارائه می‌دهد، افزود: جامعه هدف قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز شهید سلیمانی، سراسر مناطق محروم روستایی، شهری و کم برخوردار استان است.

فولادی با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز، گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی در فعالیت‌های این قرارگاه مشارکت خواهند داشت، عنوان کرد: جذب و ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی، سازمانی و مردمی از رسالت‌های قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز شهید سلیمانی در استان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز شهید سلیمانی بستری مناسب جهت ارتقای سطح همکاری‌ها در راستای رفع مشکلات و کمبودهای فضاها و تجهیزات آموزشی در مناطق محروم است که به محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی این مناطق می‌انجامد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۷:۰۶

12 May 2021