۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۷۴۸۹

امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امتحانات پایه نهم و دوازدهم در چهارمحال و بختیاری بصورت حضوری برگزار می شود.
امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود
فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: همکاران ما از ابتدای سال تحصیلی در مدارس برای آموزش حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما بحث های آموزشی دانش آموزان را بصورت جد پیگیری کردند تصریح کرد: مدارس شبانه روزی که مشکل خوابگاه داشتند و ستاد کرونا اجازه ورود به خوابگاه را به ان ها نمی داد، می توانستند در مدارس حضور پیدا کنند و بحث های آموزشی را دنبال کنند.

قائد امینی یادآور شد: انتظار ما این است که اولیاء دانش آموزان با همکاران ما همکاری لازم را انجام دهند تا امتحانات پایان ترم نیز به نحو احسن برگزار شود.

وی با بیان اینکه امتحانات پایان ترم نهم و دوازدهم حتما باید بصورت حضوری برگزار شود خاطر نشان کرد: امتحانات حضوری نتیجه بهتری را برای دانش آموزان رقم می زند.

قائد امینی  عنوان کرد: دانش آموزان شهرستان کوهرنگ ، بیشترین حضور‌را در مدارس داشتند و انتظار ما این است که  امتحانات پایان ترم را با موفقیت سپری کنند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۱۹:۲۴

11 May 2021