۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۷۴۸۷
در چهارمحال و بختیاری؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شبکه بزرگ آرمانشهر مهدوی و اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی

در راستای اهداف مشترک، برنامه های متنوع فرهنگی، تربیتی، اموزشی، علمی و... برای کارکنان و خانواده های شان، کادر وظیفه، مددجویان و خانواده های مددجویان برگزار می شود.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شبکه بزرگ آرمانشهر مهدوی و اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی
به گزارش جهانبین نیوز؛ ترویج فرهنگ و تقویت بینش دینی برای افراد جامعه علاوه بر ارتقای سلامت روحی و ذهنی بزرگترین راهکار در امان ماندن از آسیبهای اجتماعی و جلوگیری از انحراف است که باید مدل تبیین این مبانی با تاثیرات پیشرفت های تکنولوژی و تغییر سبک زندگی هماهنگ باشد و این مدلسازی مستلزم طراحی برنامه های جدید و مناسب اقشار مختلف است.

در برنامه ریزی تعامل با اداره کل زندانها، عوامل مختلف مدنظر قرار می گیرد و در گام اول جذابیت و سپس کاربردی و مفید بودن برنامه ها مورد توجه است. برای مخاطب امروز خلاقیت و نوآوری در ایده ها مهمترین عامل برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و...است.

باتوجه به محدودیت های متاثر از شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص جامعه مخاطب، اجرای برنامه های میدانی و حضوری به حداقل و در حد الزام است و از فناوری های مدرن رسانه ای برای برنامه ها استفاده می شود.

این تفاهمنامه با حضور جواد محمودی مدیر شبکه بزرگ آرمانشهر مهدوی و حمیدرضا حیدری مدیرکل زندانهای استان امضا شد و دو نهاد  همکاری های دوجانبه خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۳:۵۸

11 May 2021