۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۴۷۴۸۴
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری؛

مهیا شدن تمام زیر ساخت های لازم برای ارتقاء تکنولوژی اینترنت از نسل دوم به نسل چهارم/ مشکل اینترنت 17 روستا شهرستان کوهرنگ حل می شود

مرتضی بلالی گفت: تمام زیر ساخت های لازم برای ارتقاء تکنولوژی اینترنت و تلفن همراه از نسل دوم به نسل چهارم محیا شده است ، با اجرای فیبر نوری و تامین تجهیزات می توانیم 17 روستا شهرستان کوهرنگ را از نسل دوم اینترنت و تلفن همراه به نسل چهارم ارتقاء دهیم.
مهیا شدن تمام زیر ساخت های لازم برای ارتقاء تکنولوژی اینترنت از نسل دوم به نسل چهارم/ مشکل اینترنت 17 روستا شهرستان کوهرنگ حل می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دوران کرونا برای همه هم تهدید  و هم فرصت بود،  تهدید به این خاطر که یک سری مشکلات را به وجود آورد اما فرصتی بود که امروزه آموزش و پرورش ما با این تعداد بسیارزیاد دانش آموز، بتواند در بستر فضای مجازی طوری عمل کند که وزارت آموزش و پرورش این فضا را بستر مناسبی برای تعلیم و تربیت عنوان کند.

وی با بیان اینکه روستاهای شهرستان کوهرنگ به خاطر نبود اینترنت در بحث فضای مجازی با مشکلات عدیده ای روبه رو شده اند تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که زیر ساخت های لازم را در شهرستان کوهرنگ ایجاد کنیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجرای بستر فیبر نوری در این شهرستان ضرورت دارد اظهار کرد: شهرستان کوهرنگ 23 درصد سطح استان چهارمحال و بختیاری را اشغال کرده و در یک شرایط کوهستانی قرار دارد که از سه مسیر پیشنهاد اجرای فیبر نوری را داده و در حال اجرا است.
 
وی افزود: در شهرستان کوهرنگ سه مسیر برای اجرای فیبر نوری پیشنهاد شده است که این  مسیر شهرکرد- فارسان- بابا حیدر و کوهرنگ، مسیر بعدی دشتک اردل و بهمن آباد به سمت شهرستان کوهرنگ و به ویژه در بخش بازفت،مسیر دیگر شاه منصوری به سمت کوهرنگ است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ما امروز 100 فیبر نوری به منظور تامین پهنای باند اجرا کرده ایم گفت: طبق صحبت های اهالی این منطقه به خاطر پایین بودن سرعت اینترنت همه سایت ها بالا نمی آید.

وی با بیان اینکه تعداد 20 مدرسه به وسیله اینترنت همراه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده  است گفت:29 مدرسه دیگر در بخش بازفت می توانند از اینترنت ثابت به صورت رایگان و به مدت دو سال سرویس دهی رایگان داشته باشد.

بلالی با بیان اینکه تمام زیر ساخت های لازم برای ارتقاء تکنولوژی اینترنت و تلفن همراه از نسل دوم به نسل چهارم محیا شده است عنوان کرد: با اجرای فیبر نوری و تامین تجهیزات می توانیم این 17 روستا را از نسل دوم اینترنت و تلفن همراه به نسل  چهارم ارتقاء دهیم.

وی خاطر نشان کرد: ۵۰ روستا در شهرستان کوهرنگ با تغییر شبکه اینترنت به صورت رومینگ رایگان از اینترنت رومینگ بهره‌مند می شوند.

بلالی در پایان با بیان اینکه اگر ویروس منحوس کرونا رفع شود ما بازهم  در کنار آموزش حضوری از بستر آموزش مجازی نیز استفاده میکنیم اظهار کرد: با فراهم کردن زیر ساخت مناسب در امر آموزش مجازی، قدم بزرگی را در این راستا برداشته ایم.

انتهای پیام/1020 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۸:۰۵

11 May 2021