۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۷۴۸۱

بازگشت به مسیر اصلی انقلاب با همدلی، کار آمدی، تجربه و جوانگرایی

دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری گفت: بازگشت به مسیر اصلی انقلاب با همدلی، کار آمدی، تجربه و جوانگرایی راه برون رفت شوراهای شهر و روستا از وضعیت کنونی است.
بازگشت به مسیر اصلی انقلاب با همدلی، کار آمدی، تجربه و جوانگرایی
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی حامدی دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: متاسفانه شوراهای اسلامی شهر و روستا در دولت تدبیر و امید نتوانستند انتظارات مردم را بر آورده کنند و یکی از دلایل نارضایتی مردم عملکرد ضعیف شوراهای شهر و روستا در اکثر مناطق کشور است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به دستور العمل شورای ائتلاف نیروهای انقلابی مرکز در سطح استان برای این دوره از انتخابات با تشکیل کار گروهی از متخصصان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا هم در شهرکرد و هم در سطح شهرستانهای استان درحال بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین شناسایی نیروهای انقلابی کار آمد با تجربه و جوان در این خصوص هستند.
 
حامدی بیان داشت: همچنین با توجه به مراجعات بسیاری از نامزدهای شورای شهرشهرکرد و ابراز تمایل به همکاری و قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف بر همین اساس از تمامی نامزدهای محترم که در این عرصه ثبت نام نموده اند و تمایل دارند با سازو کاری که توسط این شورا اعلام می شود همکاری نمایند درخواست می کنیم رزومه خود را به همراه 5 مورد از مشکلات شهر شهرکرد با ارائه راهکارهای مناسب برای رفع این مشکلات را به آدرس ایمیل این شورا حداکثر تا تاریخ جمعه 24اردیبهشت ارسال نمایند.
 
وی اذعان داشت: همچنین شوراهای ائتلاف در سطح شهرستانها نیز برای تشکیل شوراهای توانمند و انقلابی در سطح شهرستانها درحال بررسی موضوع می باشند که اخبار آنها متعاقبا به اطلاع مردم خواهد رسید.
 
آدرس ایمیل:
shora.chb1400@gmail.com

انتهای پیام/۱۰۲۰ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۲۶:۲۳

10 May 2021