۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۴۷۴۶۴
جهانبين نيوز گزارش مي‌دهد/

رانندگان اردلي به دنبال چراغ راهنما/چراغ هايي که ديگر راهنما نيستند

شهروندان اردلي از خاموش بودن چراغ هاي راهنماي سطح شهر که منجر به بي نظمي و ايجاد ترافيک شده ابراز گلايه کردند.
رانندگان اردلي به دنبال چراغ راهنما/چراغ هايي که ديگر راهنما نيستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ امروزه با گذشت زمان و پيشرفت تکنولوژي، بشر براي ايجاد رفاه بيشتر، خدمات بهتر و سريع تر، دسترسي هاي ساده و آسان تر و همچنين خلق زيبايي ها و خلاقيت هاي بهتر، دست به کشف و اختراعات بزرگ زده که متاسفانه شهرستان اردل برخي از موارد تکنلوژي را به شهر دعوت نکرده است.

چراغ‌هاي راهنمايي از مهم‌ترين ابزارها براي تامين نظم و امنيت در سطح شهرها هستند، اين چراغ‌هاي هشداردهنده هستند که سيستم ترافيک را به خوبي کنترل مي‌کنند و تردد در سايه چراغ هاي هشداردهنده امن و بي‌خطر است.
 
در شهر اردل نيز اين چراغ‌هاي هشداردهنده و چشمک‌زن تنها در مرکز شهرديده مي‌شود که متاسفانه يک ماهي است قطع و وصل مي‌شوند و در برخي ساعت هم کاملا در خاموشي به سر مي‌برند که باعث ايجاد بي‌نظمي و ترافيک در مرکز شهر مي‌شود.

صفر علي نصيري شهردار شهر  اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در اين خصوص اظهار داشت: چراغ راهنماي شهر اردل براثر رعدوبرق وبارندگي بطورکلي آسيب ديده  که همکاران درشهرداري تلاش نموده‌ تعميرات صورت گيرد اما بدليل تخصصي بودن امکان‌ پذير نبود و شرکتهاي خاص اين فرآيند را انجام‌ مي‌دهند که‌ در شهرستان‌ وجود ندارد.

نصيري افزود: درهفته گذشته‌ شرايط فراهم‌ گرديد و  متخصصين در اين خصوص کار تعميرات چراغ راهنما را شروع کردندکه  انشالله درهفته پيش اين مشکل اساسي که مطالبه مردم شهر اردل مي باشد حل خواهد شد.


انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۴:۱۴

9 May 2021